شدت فعالیت موج بارشی در هرمزگان کاسته شد

بندرعباس- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از شدت فعالیت موج بارشی در مناطق شرقی استان کاسته شده است و وقوع بارش ها در ساعت آینده در برخی نقاط استان و مناطق دریایی به صورت پراکنده است.

مجتبی حمزه نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از ساعت بعد از ظهر و شب (امروز سه شنبه) نیز از میزان ابرناکی آسمان مناطق شرقی هرمزگان کاسته می شود.
وی، پدیده شاخص جزیره های خلیج فارس و مناطق ساحلی هرمزگان در امروز سه شنبه را وزش باد نسب شدید شمال غربی و جنوب غربی پیش بینی کرد که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.
به گفته کارشناس هواشناسی هرمزگان، سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر و شب در مناطق دریایی قابل ملاحظه و به بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید که توصیه می شود شناورهای سبک از رفت و آمدهای دریایی به‌ویژه خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.
حمزه نژاد گفت: باد شدید در مناطق دریایی استان هرمزگان تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و در این مدت احتمال اختلال در رفت و آمدهای دریایی پیش بینی می شود.
وی یادآورشد: روز پنجشنبه احتمال رگبار پراکنده باران و افزایش سرعت باد در برخی نقاط شرقی استان هرمزگان است.
این کارشناس هواشناسی هرمزگان ادامه داد: از لحاظ دمایی نیز تا پایان هفته جاری کاهش ۲تا چهار درجه ای دمای کمینه در استان هرمزگان مورد انتظار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha