۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84601845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف گاز کردستانی‌ها ۹ درصد افزایش یافت

۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84601845
مصرف گاز کردستانی‌ها ۹ درصد افزایش یافت

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، ۲ میلیارد و ۲۹۹ میلیون و ۳۱۴ هزار مترمکعب گاز در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد بیشتر است.

احمد فعله گری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته تا این زمان ۲ میلیارد و ۱۱۱ میلیون و ۹۴۴ هزار مترمکعب گاز توسط مشترکان استان مصرف شده بود.

وی اضافه کرد: در آذرماه امسال ۳۷۷ میلیون و سه هزار و ۹۰۶ مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۳۴۵ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۶۱ مترمکعب بوده است که ۹ درصد رشد دارد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه در حوزه سی ان جی نیز پارسال تا پایان آذر ۱۳۶ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۵۶۵ مترمکعب گاز مصرف شد، افزود: امسال نیز در همین مدت ۱۴۷ میلیون و ۵۸ هزار و ۲۳۳ مترمکعب گاز در استان مصرف شد که هشت درصد افزایش نشان می دهد.

فعله گری اظهار داشت: مشترکان کردستانی در آذر ماه امسال ۱۶ میلیون و ۶۹ هزار و ۷۷۲ مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند که این رقم در سال گذشته ۱۳ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۴۹ مترمکعب بود و نشان از افزایش ۱۷ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه ۱۳ آذر با ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۹۹۲ مترمکعب بیشترین مصرف گاز در این ماه بود، گفت: بیشترین مصرف گاز در آذرماه در سال قبل مربوط به ۱۴ آذر بود که مشترکان ۱۳ میلیون و ۷۹ هزار و ۵۲۱ مترمکعب مصرف کردند.

در حال حاضر ۵۷۵ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، اداری و صنعتی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند بوده و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش شهری ۱۰۰ درصد و روستایی حدود ۹۷ درصد است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha