۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84602092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیکوکار گنبدی ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد

گنبدکاووس - ایرنا - محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه ۱۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال تهیه و امروز سه‌شنبه میان نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، بسته‌های معیشتی تهیه شده توسط نیکوکار گنبدی از طریق مساجد مناطق شهری و حاشیه این شهر، حوزه‌ها و مدارس علمیه، انجمن حمایت از زندانیان، کمیته امداد و بهزیستی و معتمدان محلات کم برخوردار شهرستان در اختیار گروه‌های هدف قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی در مسجد امام حسن (ع) محله سیدآباد گنبدکاووس گفت: انجام اقدامات خداپسندانه توسط افرادی خیری مانند شهرکی در مناطق محروم استان و کشور مایه افتخار مردم شهرستان است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: نیکوکاران گنبدی در ۲ سال درگیری با کرونا علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌های زیادی به تجهیز بیمارستان‌ها برای ارائه بهتر خدمات درمانی به بیماران کردند.

عبدالقدیر کریمی با توجه به نزدیکی عید نوروز از خیران خواست برای شاد کردن دل مردم نیازمند همچنان کمک‌های مومنانه خود را ادامه دهند.

محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که کمک به نیازمندان از وظایف شرعی و انسانی هر فرد است و افراد می‌توانند متناسب با توانایی مالی خود به بهبود شرایط زندگی نیازمندان کمک کنند.

وی از مردم ایران اسلامی خواست با الگوگیری از روحیه خدامحوری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاجایی که می توانند کمک به نیازمندان را به عنوان یک کار خداپسندانه مد نظر قرار دهند چرا که هیچ دولتی به تنهایی قادر به حل مشکلات مردم به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی نیست.  

به گزارش ایرنا، شهرکی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و به مناسبت‌های مختلف بین نیازمندان توزیع کرده است ضمن اینکه این خیر گنبدی که از سال ۸۲ ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان را نیز برعهده دارد، در این مدت زمینه آزادی بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد را فراهم کرد.

امروز نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، قند، رب گوجه، چای و ماکارونی هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال در مراسمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، هفته بصیرت و گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور مسوولان استانی و شهرستان از جمله امامان جمعه تشیع و تسنن گنبد توسط این خیر میان نیازمندان توزیع شد.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha