دیدار آنلاین رئیس بنیاد شهید با ایثارگران استان همدان

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه و در دهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود، با ایثارگران استان همدان گفت‌ وگو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از «ایثار»، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

وی  با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یکی از وظایف خطیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است گفت: دیدار با جانبازان و خانواده شهدا گامی برای رسیدگی و حل مشکلات این عزیزان است. مدیران استانی تلاش کنند ایثارگران عزیزی که مشکلاتی از جهت معیشتی و درمانی دارند را به این جلسات دعوت کنند تا بتوانیم مشکلی از دوش آن‌ها برداریم.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار به بیان نکاتی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان همدان پرداختند.

در این نشست، «اعظم جهانبخش» مادر شهید، «اقدس غلام دوشانی» مادر شهید، «رقیه ستاری» همسر شهید، «سیروس کودری» جانباز و آزاده ۳۰ درصد،  «علی‌اکبر مرادی» جانباز ۴۵ درصد، «فاطمه میرزا عیسی وزیر» همسر جانباز متوفی ۲۵ درصد، «احسان بساطی» فرزند شهید، «حسن صالحی پیمان» جانباز پنج درصد، «علی ورمزیار» فرزند جانباز ۲۵ درصد، «مهدی شیرزادی جاوید» فرزند جانباز ۳۵ درصد، «محبوبه همتیان» مادر شهید، «اکرم محمد شریفیان» مادر شهید، «محمد سجاد صلواتیان» فرزند جانباز ۷۰ درصد و «کبری ابراهیمی» نامادری شهید، از طریق ویدئوکنفرانس به طرح دغدغه‌ها و مسائل خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha