پیکر ۴ شهید گمنام در آذربایجان غربی تشییع می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مردم این استان میزبان چهار شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جلیل وحیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیکر مطهر این چهار شهید ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه با استقبال اقشار مختلف مردم و مسوولان وارد فرودگاه ارومیه می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: بعد از مراسم استقبال پیکر مطهر این شهدا به چهار نقطه در استان انتقال داده و تدفین خواهند شد.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع این شهیدان روز پنجشنبه ۱۶ دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر ارومیه انجام خواهد شد، گفت: این شهدای تازه تفحص شده ۲۲ ، ۲۳ ، ۲۵  و ۳۵ ساله هستند.

وحیدی بیان کرد: این شهیدان به ترتیب در عملیات‌های کربلای هشت، رمضان و تک دشمن در مناطق شرق بصره و شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

آذربایجان غربی دارای ۱۲ هزار شهید دوران دفاع مقدس است که در مناطق مختلف عملیاتی این استان به شهادت رسیده اند همچنین شهدایی از سایر استان های کشور نیز در این استان به فیض شهادت نائل شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha