جمالی نژاد: مقدمه توسعه پایدار، توزیع عادلانه خدمات به همه نقاط کشور است

تهران - ایرنا - معاون عمرانی وزارت کشور مقدمه توسعه پایدار را توزیع عادلانه خدمات در جای جای کشور و همه شهرها و روستاها دانست و گفت: در این شرایط است که عدالت محوری در کشور محقق می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مهدی جمالی نژاد سه شنبه شب در مراسم انتخابات شورای عالی استانها که با حضور وزیر کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه امروز اولین نشست شورای عالی استانها در دور ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده است، افزود: اگر بتوانیم نقش شوراها را بخوبی تبیین کنیم، وفاق اجتماعی و به تبع آن انسجام اجتماعی در آن شهرها و روستاها بالا می رود.

معاون عمرانی وزارت کشور با اشاره به ۷ اصل قانون اساسی یکی از آنها را پرداختن به نقش شوراها عنوان کرد و اظهار داشت: طبق این اصل شورای عالی استان ها به منظور جلوگیری از تبعیض در تهیه برنامه عمرانی استانها و نظارت بر برنامه های استانها تشکیل می شود.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: مقدمه توسعه پایدار در کشور توزیع عادلانه خدمات در شهر ها و روستاها است و در این شرایط است که عدالت محوری از سیاستهای دولت سیزدهم، محقق می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha