فرمانده بسیج دریایی سپاه : آمریکایی‌ها به حاج قاسم لقب مرد فولادی جنگ داده بودند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده بسیج دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ آمریکایی‌ها به حاج قاسم لقب مرد فولادی جنگ داده بودند و می‌گفتند هر جا سردار سلیمانی حاضر باشد کار، نقشه و طرح‌های ما به شکست کشیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، ناوسالار علی علینژاد سه‌شنبه شب در یادواره ۳۷ شهید دهستان تازیان وگیرامیداشت یاد وخاطره شهید احاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس افزود: آمریکایی‌ها نزد عراقی التماس می‌کردند که یکبار سردار سیلمانی را ببینند و در دوران دفاع مقدس ژنرال‌ها و کسانی که در مسایل نظامی تجزیه و تخصص داشتند و حتی آمریکایی ها و مصری ها در برابر تاکتیک و فکر حاج قاسم عاجز مانده بودند.

وی ادامه داد: حاج قاسم ابتدا خود وارد معرکه می‌شد و سپس به همرزمان و یارانش را دعوت به آمدن می‌کرد و خود خط شکن بود، چنین فرماندهانی توانستند سرنوشت جنگ را تغییر دهند.

وی اضافه کرد: حاج قاسم ارادت ویژه ای به اهل بیت (س) و به ویژه حضرت زهرا (س) داشت، در شب والفجر هشت با گردان‌هایی که متعلق به لشکر ۴۱ ثارالله بود ابتدا ۲ رکعت نماز در پشت رودخانه اروند خواند و گفت مادر جان فرزندانم و بچه‌های لشکر ۴۱ ثارالله را به شما می‌سپارم تا از این رودخانه عبور کنند و منزلش را در کرمان تبدیل به بیت الزهرا کرده است.

فرمانده بسیج دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حاج قاسم زمانی که اشرار به منازل مردم در جنوب شرق کشور هجوم آورده بودند و کسی جرات نداشت پس از غروب از خانه‌اش خارج شود همان لشکری که از دوران دفاع مقدس داشت به منطقه آورد و منطقه را از وجود اشرار پاکسازی کرد.

ناوسالار علینژاد ادامه داد: برای این منظور ابتدا برای ایجاد اشتغال و درآمد آنها تلاش می‌کرد تا دست از این کار بردارند و بدین ترتیب آنها را جذب می‌کرد.

وی عنوان کرد: اکنون در شرق کرمان و جنوب کرمان فعالیت‌های اشتغالزایی، مجموعه کشاورزی و خانه برای آنها ساخته شده و برخی از کسانی که به شرارت می‌پرداختند تبدیل به یاران حاج قاسم سلیمانی شدند.

این راوی دوران دفاع مقدس گفت: داعش را آمریکایی ها و برخی از حاکمان عرب بوجود آورده بودند تا اسلام را وارونه به جهان نشان دهند و حاج قاسم این نقشه را با تلاش بی‌وقفه و گذاشتن عمر خود ناکام کرد.

فرمانده بسیج دریایی سپاه با اشاره به زدن گرانقیمت‌ترین پهپاد آمریکایی با سامانه سوم خرداد افزود: سردار دل‌ها در زمان زدن گلوبال هاوک در کنار فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشت و تا صبح در کنار ساحل مشغول عبادت بود.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر امامان انقلاب اسلامی بود/سردار سلیمانی اخلاص داشت

ناوسالار علینژاد بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به واقع مالک اشتر امامان انقلاب اسلامی بود و در هر میدانی که وارد می‌شد نگاه به نظر و هدایت ولایت داشت.

وی خاطر نشان کرد: این سردار شهید اخلاص داشت و هر کاری را با توجه به وجود رضایت خداوند انجام می‌داد و با وجود داشتن چهار مدال افتخار بسیار متواضع و فروتن بود.

راوی دوران دفاع مقدس گفت: سردار سلیمانی چهار مدال افتخار شامل سه مدال ذوالفقار و یک مدال فتح که بالاترین مدال در جمهوری اسلامی و کشور بود را داشت.

فرمانده بسیج دریایی سپاه تصریح کرد: شهید سلیمانی صادق بود و به وعده و سخنش عمل می‌کرد و به سخنانش در دوران دفاع مقدس و حتی مبارزه با داعش عمل کرد که وعده نابودی داعش یکی از روشن‌ترین آن‌هاست.

ناوسالار علینژاد یادآور شد: سردار سلیمانی ایستاد و گفت «: کمتر از سه ماه دیگر اعلام پایان داعش و حکومت داعشی در این کره خاکی خواهد بود».

سردار سلیمانی ولایتمدار بود

فرمانده بسیج دریایی یادآور شد: سردار سلیمانی ولایتمدار و گوش به فرمان امام انقلاب بود و در لحظه‌ای که بشار اسد قصد فرار از سوریه را داشت پیام مقام معظم رهبری را به رییس جمهور سوریه رساند.

ناوسالار علینژاد ابراز کرد: فرمانده شهید سپاه قدس در میدان نبرد با داعش ۱۵ گروه مقاومت با هفت ملیت ایجاد کرد که اثرهای آن را امروز مشاهده می‌کنیم و سلاح مقاومت در غزه را از سنگ به موشک تبدیل کرد که در نتیجه آن اسراییلی‌ها جرات تکان خوردن در آنجا را ندارند.

وی اشاره کرد: نیرویی مردمی بسیار قوی ایجاد کرده است و آمریکایی‌ها با شهید کردن حاج قاسم دچار خطا و اشتباه شدند زیرا دیگر در هیچ جایی امنیت ندارند چرا که قهرمان مردم مسلمان یمن، سوریه، عراق، ایران را به شهادت رساندند.

راوی دوران دفاع مقدس گفت: ‏اگر می‌خواهیم از اسلام و مسلمانان دفاع کنیم باید راه حاج قاسم را ادامه دهیم و برای این منظور بایستی با مکتبش آشنا شویم.

ناوسالار علینژاد بیان کرد: مکتب حاج قاسم جذب حداکثری بود و به پدر و مادر احترام می‌گذاشت و امروز باید به کسانی که مکتب این شهید را در آموزش و پرورش تدریس می‌کنند آفرین گفت.

وی تاکید کرد: زمانی بر ما گذشته که درس شهید فهمیده را از کتاب‌های درسی حذف کردند و فرهنگ را تغییر می‌دادند.

بنا به گفته وی، حاج قاسم سلیمانی سفارش می‌کرد همیشه به یاد خدا و مرگ باشید.

خانواده شهدای دهستان تازیان بندرعباس در پایان این مراسم مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha