موانع تولید باید همراه با رعایت الزامات زیست محیطی رفع شود

مشهد-ایرنا- مدیرکل دفتر ارزیابی زیست‌ محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حمایت همه جانبه از تولید و رفع موانع آن باید با رعایت الزامات زیست محیطی همراه شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، حمید جلالوندی در سفر به شهرستان بردسکن افزود:این سفر در راستای تحقق شعار انقلابی "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها " مقام معظم رهبری انجام شده است و معتقدیم باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع تولید ضمن رعایت الزامات زیست محیطی، این شعار را کاملا محقق کرد.

این مقام مسوول در ادامه سفر خود به خراسان رضوی ضمن بازدید از موقعیت و وضعیت برخی از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان بردسکن در جلسه‌ای در محل اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با حضور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به بررسی مشکلات، مسایل و تقاضای مراجعه کنندگان پرداخت.

بنابراین گزارش همچنین مدیر کل دفتر ارزیابی زیست‌ محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با سفر به شهرستان خواف با حضور در تعدادی از صنایع این شهرستان در راستای رفع مشکلات تولیدی و تسریع و تسهیل در امور متقاضیان دستوراتی صادر کرد و در جریان مطالبات صاحبان صنایع و مشکلات آنان قرار گرفت.

مهدی اله‌پور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی هم در این حاشیه این سفر گفت: این جلسات و بازدیدها با هدف تسهیل و تسریع در تعیین تکلیف واحدهای صنعتی ۲ شهرستان و با دیدگاه توسعه پایدار و حفظ قوانین و مقررات زیست محیطی برگزار شد.

شهرستان بردسکن در فاصله ۲۸۹ کیلومتری جنوب غرب مشهد و شهرستان خواف در ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha