۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 84603105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانور ساعت صفر در سلماس برگزار شد

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۴۱
کد خبر: 84603105
مانور ساعت صفر در سلماس برگزار شد

ارومیه-ایرنا-ستاد مدیریت بحران سلماس با اجرای مانور سرعت صفر در این شهرستان میزان آمادگی دستگاه های اجرایی را برای امدادرسانی در مواقع اضطراری مورد سنجش قرار داد.

ستاد مدیریت بحران سلماس صبح امروز با به صدا درآوردن تلفن های ادارات و مدیران دستگاه های اجرایی یک تمرین امداد و نجات جاده ای را بدون اطلاع قبلی اجرا کرد.

در این تمرین آمادگی تیم های آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، اتفاقات برق و یگان امداد ،شرکت نفت و نیروی انتظامی توانستند در فاصله زمانی ۱۰ دقیقه پس از اطلاع رسانی در مدرسه ای در روستای مغانجوق ، محل وقوع حادثه فرضی که در پنج کیلومتری مرکز شهرستان است، حاضر شوند.

فرماندار سلماس از دستگاه هایی که طی واکنشی سریع خود را به محل حادثه فرضی رسانده بودند و عملیات امداد و نجات را انجام دادند، قدردانی کرد.

کاظم غنی زاده افزود: تمام مسوولان به ویژه دستگاه های مرتبط با امر حوادث غیرمترقبه باید نقاط ضعف و قوت شهرستان را شناسایی کرده و نسبت به رفع نقص و تقویت آنها اقدام کنند.

وی اظهار کرد: آمادگی لازم در هر شرایط، در دسترس بودن مدیران، تکمیل تجهیزات موردنیاز و کارآمد و بروز رسانی در برخورد با بحران ها از جمله نکات ضروری و مهم است که همه مدیران باید در فراهم کردن آنها برای شرایط بحران تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha