۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84603148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پس از ۶۹۰ روز آرامستان شهرکرد بدون فوتی کرونایی شد

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: پس از ۶٩٠ روز مرگ‌ومیر ناشی از شیوع ویروس کرونا، بخش تطهیر و تدفین متوفیان عادی و کرونایی در ساختمان معراج آرامستان بهشت رحمت و سالن تطهیر بهشت دومعصوم شهرکرد خالی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد، مجید احمدی به نبود متوفی عادی و کرونایی در ٢۴ ساعت گذشته در شهرکرد اشاره و تاکید کرد: تاکنون ٢٩٨ فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در مرکز استان دفن شده است.

وی افزود: در زمان اوج بحران شیوع ویروس کرونا، آمار متوفیان ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در شهرکرد به ١٢ نفر در روز رسیده بود.

احمدی تصریح کرد: از تمامی شهروندان‌ تقاضا می‌شود با استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها، به مهار شیوه ویروس کرونا کمک کنند.

وی یادآور شد: با توجه به پیدایش سویه اومیکرون ویروس کرونا در استان، حضور در انواع تجمع‌ها و مراسم مختلف، حتی در صورت استفاده از ماسک خطرناک است و باید از انجام این اقدام پرهیز شود.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری به‌جز شهرستان بروجن در وضعیت آبی (کم‌خطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارند و شهرستان بروجن در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارد.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha