سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه کاملی از تربیت دقیق مکتب فاطمی بود

انزلی – ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی نماز عشق را با خون وضو گرفته بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی فقط فرمانده سپاه قدس نبود زیرا او نمونه کاملی از تربیت دقیق مکتب فاطمی بود.

به گزارش ایرنا ، آیت الله رضا رمضانی روز چهارشنبه در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و یادواره شهدای مرزبانی و سردار شهید سلیمانی در پایگاه دریابانی بندرانزلی گفت: شهید سلیمانی بواسطه دستیابی به معنای حقیقی به تعادل و توازن رسیده بود.این معنویت دارای مراتبی مبتنی بر تقوی الهی است و نه خوف از جهنم یا شوق بهشت .

وی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پدیده ای اعلام کرد که به شوق دیدار معبود غرق در معنویت بود و تصریح کرد : این شهید والامقام نماز عشق را با خون وضو گرفته بود و شخصیت حقیقی اش را باید از توکل و توسلی که در میدان رزم داشت و در حب به حضرات معصومین (ع) جستجو کرد .

آیت الله رمضانی ادامه داد : مهمترین میدان برای حاج قاسم میدان معنویت بود و می خواست جلو خودکامگی و ظلم و ستم که یکی از مهمترین ویژگی های منتظران مهدی (عج) است را بگیرد .

وی تاکید کرد : مسئولان ما به رشد لازم در بعد فرهنگی و سیاسی برسند و معنویت خود را افزایش دهند، حس عدالت و تحول خواهی آنان افزایش خواهد یافت .

وی گفت : حاکم عادلی که یکروز به عدالت رفتار کند و در نظام حاکمیتی حق مردم را ادا کند عملش از سالها عبادت پنهانی بالاتر است .

آیت الله رمضانی در پایان خواستار همتی جمعی برای اتمام بنای مصلی انزلی شد و از مسئولان استانی و شهرستانی خواست مصلی این شهر که نماد معنویت انزلی است را به نحو شایسته ای به بهره برداری برسانند .

در این مراسم  آیت الله رمضانی درخصوص ویژگی های اخلاقی و رفتاری ، سبک زندگی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مطالبی را عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha