شاخص های اخلاقی شهید سلیمانی باعث محبوبیت ایشان نزد مردم شد

گناوه - ایرنا - همرزم شهید سلیمانی و یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: سپهبد شهید سلیمانی سردار دلها در زندگی خود، فتح الفتوح و فتح القلوب بسیاری داشت که این دو شاخصه بزرگ باعث محبوبیت ایشان شده و مردم ایران و بسیاری از جهانیان را بی‌قرار کرده است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین کاجی روز چهارشنبه در آیین دومین سالروز شهادت قاسم سلیمانی در مصلای جمعه گناوه افزود: برای حاج قاسم یادواره نگرفته‌ایم که از این دنیا رفته است بلکه زنده و در دل‌های  مردم ایران و آزادی خواهان جهان زنده و جاودان مانده است.

وی اظهارداشت:  سردار و محبوب دلها ،مهربان بی بدیلی بود و به  همه آحاد جامعه چه در ایران و خارج کشور فکر می‌کرد و توجه داشت  و این چنین ویژگی ، نام و یادش را زنده و پایدار کرده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی همواره تاکید و توصیه داشت که شهدا بر اعمال و کردار ما ناظر و حاضرند، گفت: شهید سلیمانی هیچگاه شهدا را فراموش نکرد و توفیقات و شاهکارهای این مرد بزرگ استفاده کردن از  ظرفیت شهدای والامقام بوده است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: سردار سلیمانی برای شهدا  ارزش زیادی قائل بود و در اولین فرصت به دیدار خانواده شهدا می‌رفت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی شخصیتی است که  وقتی هواپیمای روسی را زده بودند و خلبانش در آستانه دستگیری به دست داعش بود، رفت و او را نجات داد.

                                                                                                                                  شاخص های اخلاقی شهید سلیمانی باعث محبوبیت ایشان نزد مردم شد

وی گفت: درهمان زمان به خلبان گفتند که آیا می دانستی سردار سلیمانی تو را نجات داده است گفته بود که سردار سلیمانی باید در ایران در داخل اتاق شیشه‌ای‌اش باشد و این جا چه می‌کند.

کاجی افزود: سردار دلها  در زمانی که سوریه سقوط کرده بود ، تنها یک هواپیما در فرودگاه سوریه به زمین نشست و آن سردار سلیمانی بود و با لبخندی اعلام کرد که کار داعش تمام خواهد شد.

وی بیان کرد: بارزانی می گوید در زمانی که داعش به اقلیم کردستان حمله کرده بود، برای کمک و نجات مردم به آمریکا و اروپا زنگ زدیم  اما جواب ندادند و مستاصل و ناامیدمان کردند اما در آخرین تلفنم به شهید سلیمانی زنگ زدم  و ایشان یک فرصتی از ما خواست و بمحض آمدن با چند دستور عملیاتی  از پیشروی آنها ممانعت کرد.

همرزم شهید سلیمانی اظهارداشت: شهید سلیمانی مردانه در برابر گروه تکفیری داعش در سوریه جنگیدند و جسورانه منطقه را پاکسازی کرد و امروز در آن کشور  خبری از داعش نیست،

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی کسی است که اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا  می‌گوید دشمن من است اما هدیه خداوند برای ایرانی ها است و در جهان فرماندهی بی بدیل است.

راوی دفاع مقدس اضافه کرد:  رمز موفقیت شهید سلیمانی اخلاص ایشان بود و همواره از ولایت فقیه پیروی می کرد و همه  باید راه و منش این مرد بزرگ را ادامه دهیم.

                                                                                            شاخص های اخلاقی شهید سلیمانی باعث محبوبیت ایشان نزد مردم شد

امام جمعه گناوه هم گفت: شهید سلیمانی شخصیتی است که دشمن چه در زمان حیات و چه پس از شهادتش ترس و واهمه از این مرد بزرگ دارد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: دشمن چنان از سردار دلها ترس دارد که تمثال مبارک ایشان را در فضای مجازی حذف می کند اما نمی داند که نمی توانند ایشان را از قلوب مردم مسلمان و آزادی خواه جهان جدا کنند.

وی گفت: اخلاص از رمز جاودانگی شهید سلیمانی است و همین ویژگی باعث شده تا در دل همه مردم جا پیدا کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه اظهارداشت: عاشقان و دلداگان شهدا در این مکان جمع شدیم تا یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت  را ارج نهیم و راه آنها را ادامه دهیم.

                                                                                       شاخص های اخلاقی شهید سلیمانی باعث محبوبیت ایشان نزد مردم شد

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: آمریکای جنایتکار سرشناس ترین و توانمندترین فرمانده مبارزه با تروریسم را بزدلانه ترور کرد و به درجه رفیع شهادت رساند.

وی اظهارکرد: امپراطوری رسانه ای و رژیم صهیونیستی سعی کرد که شهید سلیمانی را متهم به تروریست بودن کند اما با الطاف الهی این نقشه شومشان خنثی و برعکس نظرشان در  دل میلیون ها انسان محبوب شد و ماندگار ماند.

وی گفت: در زمان تشییع پیکر مطهر  این مرد الهی،  میلیون ها  نفر به  خیابان ها آمدند و بزرگ ترین بدرقه جهان را شکل دادند که چنین توجهی نشانگر وجود اخلاص و تقوا و ایمان و صلابت در وجود سیدالشهدای مقاومت است.

در این آیین معنوی سرود علمدار ولایت توسط رزم نوازان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اجرا شد  و یکی از مداحان برجسته گناوه به مدیحه سرایی پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha