عرصه فرهنگ کشور نیازمند تربیت نیروهای جوان، متخصص و ارزشی است

بندرعباس- ایرنا- معاون حقوقی،امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مهم ترین زیرساخت و سرمایه هر جامعه ای، نیروی انسانی است، گفت: نیاز امروز کشورمان تربیت نیروهای جوان، انقلابی، مومن، متخصص و ارزشی در عرصه فرهنگی، قرآنی و رسانه ای و به‌کارگیری آن ها در بدنه جامعه است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هاشمی روز چهارشنبه در مراسم معرفی و تودیع مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: اگر مدیری توانست پس از دوران خدمتش سرمایه انسانی خوب و گرانبهایی را به بدنه استان و کشور اضافه کند، درواقع کار ارزشمندی انجام داده است.

وی، از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خواست که تمرکز جدی بر تربیت و کادرسازی جوانان نخبه، مومن، فرهیخته و ارزشی داشته باشد و سپس وارد گردنه کار و فعالیت در عرصه فرهنگی، هنری و رسانه ای کنند که این کار خدمتی ماندگار خواهد شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال توسعه و تکمیل زیرساخت های فرهنگی و هنری در هرمزگان هستیم، اظهاراشت: به طور قطع زیرساخت ها توسعه می یابد اما باید به فکر توانمندسازی نیروهای درونی در بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد باشیم.

هاشمی باتوجه به اینکه ارزش های انقلابی، تفرقه انگیز و خطی نیست بلکه ارزش های اصیلی است که به خاطر آن انقلاب کرده ایم، یادآورشد: دولت مردمی نه تنها شعار دولت سیزدهم است بلکه تنها راه توفیق دولت نیز همین مردمی بودن است و در هر عرصه ای اگر مردم پای کار باشند با توفیق همراه است وگرنه منجر به شکست هر طرح و یا برنامه ای خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر شرایط اجازه می داد قرار دادن لوگوی ارشاد را زیر هر برنامه ای ممنوع می کردم، تصریح کرد: باید فعالیت را به دست مردم بسپاریم و آن ها را تقویت و حمایت کنیم نه اینکه از کارهای مردمی صورت گرفته به نفع خود نسخه بپیچیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان باید تمرکز ویژه ای بر روی اجرای صحیح برنامه ها و مردمی کردن آن داشته باشند و به مسائل مناطق محروم و کمتربرخوردار استان و ایجاد همگرایی بین دستگاه های مربوط به وزارت ارشاد در استان که خواسته جدی است؛ توجه کنند.

در این مراسم اسماعیل جهانگیری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاداسلامی هرمزگان معرفی و از خدمات رضا کمالی زرکانی مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha