بیشترین بارش خراسان رضوی در فریمان با ۳۸ میلیمتر بوده است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان باران و برف استان طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان فریمان با ۲۳ میلیمتر بارندگی باران و ۱۵ سانتی متر ارتفاع برف بوده است.

آیدا فاروقی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت در تمامی شهرستانهای خراسان رضوی باران باریده است و در ۶ شهرستان نیز برف به زمین نشسته است.
وی اضافه کرد: پس از فریمان بیشترین بارش در شهرستانهای گناباد و رشتخوار  با ۱۹ میلیمتر و همچنین در تربت جام با ۱۷ میلیمتر ثبت شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میزان بارش مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ میلیمتر گزارش شده است.
فاروقی افزود: پس از فریمان بیشترین ارتفاع برف به ترتیب در شهرستانهای گناباد، خوشاب، نیشابور، تربت حیدریه و قوچان به میزان یک تا ۱۰ سانتی متر به زمین نشسته است.
وی اضافه کرد: بارشهای برف و باران به صورت پراکنده تا عصر امروز در خراسان رضوی ادامه دارد و به تدریج سامانه بارشی از مرزهای شرقی خارج خواهد شد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: تشکیل مه همراه با کاهش میدان دید امشب و صبح فردا جمعه در مناطقی از استان پیش بینی شده است.
فاروقی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در خراسان رضوی از فردا جمعه گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد پنج درجه سلسیوس پیش بینی شده است که روزهای جمعه و شنبه به ترتیب به هفت و ۱۲ درجه خواهد رسید.
وی ادامه داد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha