توسعه مراکز دانشگاهی در فرخشهر چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد -ایرنا -دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مراکز دانشگاهی در مناطق مختلف از جمله ظرفیت‌های قابل توجه در رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌روند،گفت: مسوولان استانی و شهری نسبت به حفظ جایگاه واحدهای دانشگاهی شهر فرخشهر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

پوریا حشمتی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته فرخشهر افزود: پردیس فرهنگیان این شهر از جمله مراکز آموزش عالی با سابقه در چهارمحال و بختیاری است که بیشترین تعداد دانشجویان تربیت‌ معلم را نیز جذب می‌کند از این رو برای رفع مشکلات توسعه‌ای از جمله فراهم شدن خدمات حمل‌ونقل عمومی و بهبود شرایط زیرساختی آن تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

وی به وجود دیگر مراکز آموزش عالی در شهر فرخشهر اشاره و تصریح کرد: این مراکز نیز نیازمند توجه مسوولان استانی و شهری است تا بتوانند در آینده نقش موثرتری را در تحقق اهداف علمی و آموزشی ایفا کنند.

حشمتی در خصوص توسعه فرخشهر نیز یادآور شد: مشکلاتی چون قرارگرفتن برخی ساختمان‌ها اداری و صنعتی در محدوده این شهرستان و طرح این مشکلات به عنوان موانع موجود چندان جدی نیست و امید می‌رود در دولت انقلابی و با پیگیری مسوولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه مردمی در آینده‌ای نزدیک به نتیجه برسد.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری همچنین به اهانت صورت گرفته به تمثال سردار دل‌ها اشاره کرد و گفت: این اتفاق نه تنها قلوب مردم با ایمان و با فرهنگ استان را به درد آورد بلکه تمام انسان‌های آزاده را آزرده‌ خاطر کرد که لازم است دستگاه‌های قضایی با عاملان این واقعه به شدت برخورد کنند تا دیگر کسی جرات اهانت به باورهای عمومی و ارزش‌های شهدا و انقلاب را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به عنوان نظام‌های استکباری در جهان نمی‌خواهند نام سردار دل‌ها در یادها و ذهن‌ها باقی بماند، افزود: آن‌ها حتی در فضای مجازی نیز از تصویر و ذکر نام سردار دل‌ها واهمه دارند و تلاش می‌کند با حذف مطالب از نفوذ سردار بین مردم جلوگیری کند که اهانت به تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی نیز به نوعی از جمله همین اقدامات استکباری محسوب می‌شود.

حشمتی بر لزوم کار عمیق فرهنگی برای اشاعه مکتب سردار شهید سلیمانی تاکید کرد و یادآور شد: باید شخصیت سردار را همان‌گونه که هست به مردم جهان معرفی کرد و مزدوران استکبار نیز بدانند که با این گونه اقدامات اهانت‌آمیز نمی‌توانند ذره‌ای از محبوبت سردار میان مردم و به ویژه جوانان بکاهند.

به گزارش ایرنا، فرخشهر در ۱۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha