ساخت سریال نوروزی در ایام نوروز

۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰
کد خبر: 84605698
ساخت سریال نوروزی در ایام نوروز

تهران- ایرنا- مجموعه تلویزیونی «خداداد» برای شبکه دو در حالی کلید خورده که بر اساس اعلام روابط عمومی سیمافیلم، تصویربرداری این سریال تا دهم فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، دیرکلید خوردن سریال‌های مناسبتی یکی از معضلات قدیمی صداوسیماست که فشارهای روحی و جسمی بر عوامل تولید را بیشتر می‌کند. سریال‌های که در زمانی فشرده تولید می‌شوند، احتمالا دارد در زمان مقرر به آنتن نرسند و در پخش آنها وقفه‌ای ایجاد شود. بر اساس آنچه اعلام شده تولید سریال تا سه روز قبل از قسمت پایانی ادامه دارد و هر گونه اتفاق غیرمنتظره ممکن است، زمان پخش را با تاخیر مواجه کند. 

حالا بر اساس اعلام روابط عمومی سیمافیلم، مجموعه تلویزیونی خداداد به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی سه‌شنبه در تهران کلید خورد. این مجموعه ویژه نوروز ۱۴۰۱ در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود.

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست و در حال حاضر رضا ناجی، علی صبوری و سوسن پرور در تهران جلوی دوربین علی غفاری رفته‌اند.

ساخت سریال نوروزی در ایام نوروز

در خلاصه داستان این سریال آمده است: میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده. 

 به گزارش ایرنا، علی غفاری تا کنون فیلم‌های سینمایی ابو زینب، استرداد، تک‌تیرانداز و سریال بچه مهندس را کارگردانی کرده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha