۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84606084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر از آموزش و پرورش کردستان

۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲
کد خبر: 84606084
چند خبر از آموزش و پرورش کردستان

سنندج-ایرنا- برگزاری دوره آموزشی مدیران مدارس شبانه روزی، تجهیز یک کلاس درس به امکانات هوشمند با هزینه شخصی معلم بیجاری و برگزاری دوره آموزشی طرح بهداشتی در مدارس سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش کردستان است.

به گزارش ایرنا، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با شاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران مدارس شبانه روزی، نمونه دولتی و خوابگاه مرکزی استان گفت: این دوره آموزشی در راستای کیفیت بخشی به مدارس شبانه روزی برگزار می شود.

مهدی نامدار افزود: این دوره برای مدیران مدارس شبانه روزی، نمونه دولتی و خوابگاه مرکزی در دوره های متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه ای و کاردانش، با هدف آشنایی مدیران با اصول رهبری در شرایط بحران برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این دوره ۱۸ ساعته به صورت الکترونیکی بوده و ثبت نام از طریق سامانه LTMS انجام می شود، مدیران می توانند تا ۲۵ دی به سامانه و قسمت ثبت نام دوره ها مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: محتوای آموزشی دوره برای مطالعه مدیران در سامانه LTMS بخش محتوای دوره از روز ۲۶ دی بارگذاری شده و آزمون نیز۲ بهمن برگزار می شود.

تجهیز کلاس درس به امکانات هوشمند با هزینه شخصی معلم بیجاری

«محمد آقایاری» معلم خیر بیجاری در اقدامی خیرخواهانه و خدا پسندانه با هزینه شخصی خود (بیش از ۷۲۰ میلیون ریال) و خرید تابلو هوشمند، پروژکشن، لپ تاپ، میکروسکوپ و وسایل اتاق بازی، کلاس درسش را هوشمند کرد.

این معلم جوان و باانگیزه با سه سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش هدف از انجام این اقدام ارزشمند را بهره‌گیری دانش‌آموزان از فناوری‌های نوین و به روز بودن آنها اعلام کرد و افزود: باید کودکان و آینده سازان فردای ایران زمین را با تجهیزات فنی و تکنولوژی روز آموزش داد.

آقایاری معلمی است که محدودیت نمی شناسد و از هر مانعی برای ارتقای روش های نوین آموزش عبور می کند حتی از جیب خود هزینه می کند و کودکان و آینده سازان فردای ایران زمین را با تجهیزات فنی و تکنولوژی روز آموزش می دهد.

برگزاری دوره آموزشی طرح بهداشتی بازگشایی مدارس

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی هشت ساعته با عنوان "طرح بهداشتی بازگشایی مدارس در سال ۱۴۰۰" گفت: فرهنگیان از ۱۳ تا ۲۰ دی برای ثبت نام در این دوره به سامانه ltms  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نظام مرادی زمان برگزاری آزمون را روز ۲۵ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰، ۱۵ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹ تا ۱۹:۳۰ اعلام کرد و گفت: محتوای دوره از روز ۲۲ دی برای مطالعه کارکنان در سامانه ltms قسمت محتوای دوره قابل مشاهده خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha