۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84606222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروش برق به مشترکان سمنانی در افق ۱۴۰۵ با حدود سه درصد افزایش برآورد شد

سمنان- ایرنا- معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: پیش‌بینی میزان افزایش فروش انرژی برق به مشترکان استان در افق سال ۱۴۰۵ حدود ۲.۹ درصد است.

به گزارش ایرنا، رضا علی‌اصغری روز شنبه به رسانه ها افزود: گزارش برآورد حداکثر بار و انرژی مورد نیاز شرکت توزیع برق استان سمنان تا سال ۱۴۰۵ تهیه و تدوین شد.

وی بیان کرد: براساس برآورد تخمینی، میزان فروش انرژی برق سه میلیون و ۴۴۲ هزار و ۷۴۶ مگاوات ساعت با ۲.۹ درصد افزایش و حداکثر بار همزمان ۵۷۹ مگاوات با ۲.۷ درصد افزایش با بیش از ۴۴۶ هزار و ۳۱۹ مشترک با سرانه مصرف انرژی به ازای هر مشترک هفت هزار و ۷۱۴ کیلووات ساعت تا سال ۱۴۰۵ است.

وی گفت: مطالعات بار و انرژی حوزه تحت مدیریت شرکت توزیع برق استان سمنان از سوی کارشناس برآورد بار این شرکت و با همکاری و نظارت کارشناسان دفتر برنامه ریزی تلفیقی شرکت توانیر و با هماهنگی انجام شد و در جلسات کارگروه برآورد بار و انرژی منطقه به پایان رسیده و نهایی شد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: خلاصه اطلاعات بار و انرژی ، جدول فروش انرژی و حداکثر بار این شرکت به تفکیک تعرفه ، مناطق و تعداد مشترکان و سرانه مصرف انرژی و بار به تفکیک تعرفه، جدول انرژی تحویلی، تلفات، حداکثر بار و نیاز مصرف و پیش بینی فروش انرژی و تعداد مشترکان شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر، آرادان و میامی و نواحی ایوانکی و بسطام از جمله موارد درج شده در این گزارش است.

علی اصغری اضافه کرد: یکی از مولفه های مهم کیفی صنعت برق، کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی در شبکه ها است و در نظر است این میزان برای استان سمنان تا سال ۱۴۰۵ به ۵.۶ درصد برسد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: اطلاعات این گزارش به تفکیک تعرفه در بازه زمانی ۱۴ ساله جمع آوری شد و پیش بینی انرژی و بار در سطح نواحی و کل شرکت توزیع برق استان سمنان تا افق ۱۴۰۵ ارائه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha