ربیعی: می خواهیم از فوتبال لذت ببریم

تهران- ایرنا- سرمربی مس رفسنجان پس از شکست برابر استقلال تهران گفت: درگیر رتبه در جدول نیستیم، می خواهیم از فوتبال لذت ببریم و به فکر کسب مجوز حرفه‌ای باشیم.

به گزارش ایرنا، تیم مس رفسنجان که در ورزشگاه آزادی میمهان تیم استقلال تهران بود با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد و به نخستین تیمی تبدیل شد که در یک بازی ۲ بار دروازه آبی پوشان پایتخت را در لیگ بیست و یکم باز می کند.

محمد ربیعی سرمربی مس پس از پایان این دیدار با اشاره به اشتباه بازیکنان این تیم و گل سوم استقلال اظهار داشت: عقیل کعبی در این بازی اشتباه داشت و گل سوم به ثمر رسید کعبی از بازیکنان خوب ما  است و در دو سال گذشته زحمات زیادی برای تیم کشیده است.

سرمربی مس رفسنجان این را هم گفت: ما چند موقعیت صد در صد داشتیم و اگر یکی از آنها گل می شد بازی  به تساوی ۲ بر ۲ می رسید. مس جایگاه خوبی دارد و ما درگیر رتبه در جدول نیستیم می خواهیم از فوتبال لذت ببریم. اکنون باید دیگر به فکر کسب مجوز حرفه‌ای باشیم (باخنده)

ربیعی با بیان اینکه به تیم استقلال و هواداران محترمش این برد را تبریک می گوید گفت: این بازی کیفیت قابل قبولی داشت و نمی خواهم بهانه بیاورم اما صحنه پنالتی دوم استقلال در بازی این تیم با پرسپولیس هم رخ داد نمی دانم چرا آنجا را پنالتی نگرفتند.  

وی این را هم عنوان کرد: در نیمه دوم به تیم استقلال فرصت گلزنی نداد و این تیم یک گل را از روی نقطه پنالتی و یک گل روی اشتباه خودمان زدند. بحث من پنالتی دوم استقلال است. اگر آن صحنه درست بود چرا در دربی داور آن را خطا اعلام نکرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha