۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84607051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی‌های سرنوشت‌ساز سپیدرود رشت برای حضور در جمع مدعیان

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت که هم‌اینک در میانه جدول رده‌بندی گروه خود در لیگ دسته دوم قرار دارد، چهار بازی سرنوشت ساز تا پایان دور رفت این مسابقات پیش رو دارد که پیروزی در آن بازی‌ها میتواند جایگاه سپیدرود در جدول را تغییر چشمگیر دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سپیدرود رشت که چند هفته‌ای است از لحاظ مدیرت و مالکیت سر و سامان گرفته و مشکلات مالی این باشگاه تا حدی برطرف شد، اما طی چند دیدار اخیر نتوانسته نتایج مناسبی را کسب کند و به همین دلیل از صدر جدول به رتبه هشتم نزول کرد.

سپیدرودی‌ها که آخرین پیروزی خود را در هفته چهارم کسب کرده بودند، در پنج هفته اخیر برابر حریفان خود به نتیجه مساوی یا شکست دست یافتند تا چند پله در جدول نزول کنند و این در حالی است که سپیدرود در پایان هفته پنجم، صدرنشین گروه خود بود.

سرخپوشان رشتی هم اینک با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار ادارند و این در حالی است که تیمهای ششم تا دهم نیز ۱۳ امتیازی هستند و سپیدودی‌ها با چند نتیجه مناسب، حداقل می‌توانند چند پله در جدول صعود کنند.

از سوی دیگر فاصله سپیدرود با تیمهای دوم تا پنجم جدول رده‌بندی نیز فقط سه امتیاز است که این مقدار امتیاز اختلاف زیادی نیست و سپیدرودی‌ها با چند پیروزی می‌توانند حتی خود را تا پایان نیم فصل به رتبه دوم جدول برسانند.

اما با توجه به اینکه چهار هفته تا پایان دور رفت این رقابتها باقی مانده است، مدیر روابط عمومی این باشگاه نتایج این چهار بازی را برای سپیدرودی‌ها سرنوشت ساز و حیاتی قلمداد کرد و در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام هدف مدیریت، کادرفنی و بازیکنان سپیدرود این است که در این چهار بازی نتایج خوبی را کسب کنیم تا در پایان دور رفت، جزو سه تیم برتر گروه خود شویم.

رادنی دیدار افزود: به هرحال هم اینک تیم از لحاظ هماهنگی به شرایط مناسب‌تری نسبت به ابتدای فصل دست یافته و امید است که از لحاظ فنی نیز به یک روند مطلوبی دست یابد و از سوی دیگر در بازی‌های خود بتوانیم از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: با توجه به حضور علیرضا نوید مالک جدید، خوشبختانه تا حد زیادی مشکلات مالی این تیم برطرف شد و با توجه به اینکه سر رسید بخشی از مطالبات بازیکنان فرا رسیده است و باید ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان تا اول بهمن ماه پرداخت شود، هم اینک مدیریت باشگاه در حال انجام این امر است تا در این بخش نیز بازیکنان با مشکل مواجه نشوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: از سوی دیگر جلسه‌ای در فرمانداری با حضور فرماندار، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و سایر مسئولان استانی برگزار شد و مشکلات سپیدرود مورد بررسی قرار گرفت که طبق تصمیمات جلسه قرار است به ۲ باشگاه سپیدرورد و داماش کمک شود و امیدواریم که این کمک ها هر چه زودتر اجرایی شوند.

سپیدرود در فکر خرید چند بازیکن جدید

دیدار در ادامه به جذب یک بازیکن جدید اشاره کرد و گفت: توسط مدیران باشگاه، پرهام جوادی بازیکن جوان و اسبق سپیدرود دوباره به این تیم پیوست و با سپیدرودی ها قرارداد یک و نیم ساله امضا کرد.

وی افزود: جوادی ۲۱ ساله است که سابقه دعوت و عضویت در تیم ملی امید را در کارنامه دارد و از آنجایی که بازیکن آزاد است، در صورت صلاحدید حسن اشجاری سرمربی سپیدرود در مسابقه این هفته برابر شهرداری بندرعباس می‌تواند به میدان برود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: این بازیکن جدید در پست های دفاع وسط، دفاع راست و هافبک دفاعی بازی می کند که از رده جوانان در تیم سپیدرود عضویت داشته و در لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ در تیم بزرگسالان نیز عضویت داشته و در ابتدای فصل امسال به تیم لیگ برتری پدیده پیوسته بود که با کنار رفتن رضا مهاجری از این تیم از لیست بازیکنان خارج شد و در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد به تیم سابق خود سپیدرود رشت ملحق شده است.

بازی‌های سرنوشت‌ساز سپیدرود رشت برای حضور در جمع مدعیان

دیدار ادامه داد: از سوی دیگر با هماهنگی سرمربی، مدیرعامل و مالک باشگاه قرار است برای تقویت تیم فوتبال سپیدرود رشت در نیم فصل دوم چند بازیکن جدید جذب کنیم که امید است با برطرف شدن مشکلات مالی، این امر تحقق یابد.

تاثیر مثبت طرفداران در بازیهای سیپدرود 

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه به طرفداران سپیدرود و تاثیر حضور آنها در نتایج این تیم نیز اشاره و بیان کرد: سپیدرود یکی از پرطرفدارترین تیمهای شهرستانی محسوب می‌شود که همواره حضور طرفداران یکی از نقاط قوت این تیم بشمار می‌رود و به طور حتم یکی از دلایل ضعف سپیدورد طی یکی ۲ سال اخیر، عدم حضور طرفداران در بازی‌های این تیم به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

دیدار اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به فروکش کردن کرونا، قرار است که بازی‌ها با حضور تماشاگران انجام شود که امید است این امر هر چه زودتر تحقق یابد تا سپیدرود با حضور طرفداران خود در برابر حریفانش حاضر شود که به طور حتم حضور این طرفداران نقطه قوت سپیدورد محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با حمایت‌های مسئولان و همچنین حضور طرفداران، این امیدواری وجود دارد که سپیدرود در پایان رقابتهای فصل جاری بتواند مقام مناسبی را کسب و در نهایت به لیگ دسته اول صعود کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت به همراه چوکا تالش در گروه اول رقابتهای لیگ دسته دوم کشور با تیمهای شهدا رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد،  علم و ادب تبریز ، نیروی زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر و نماینده قزوین همگروه هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند و در نهایت، تیم های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha