نماینده مجلس: قاچاق کالا سم مهلکی برای اقتصاد و تولید ملی است

سنندج- ایرنا- نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: کالای قاچاق سمی مهلک برای اقتصاد و تولید ملی است و عرضه تولیدات داخلی را در تنگنا قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، محسن فتحی روز یکشنبه در دیدار با سرهنگ محمدعارف سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می‌تواند موجب رونق اقتصادی و امنیت بیشتر شود، که مرزبانان دلاور با تلاش در راستای مبارزه با کالای قاچاق ضامن تحقق این شعار بوده و در این راستا نقشی بی بدیل و بی نظیر دارند.

وی مرز را فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی قانونمند دانست و افزود: امیدواریم با توسعه زیرساخت ها و همکاری و تعامل میان مرزبانان و مرزنشینان گام های بلندی در راستای شکوفایی مناطق مرزی برداریم.

وی اضافه کرد: امنیت، جز با قانون مداری حاصل نمی شود و تعامل و همکاری سازمان ها، نهادها و مرزنشینان با مرزبانی، علاوه بر کمک به ارتقاء امنیت، موجب توسعه اقتصادی منطقه نیز خواهد شد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رویکرد جامعه محور نیروهای مرزبانی نشان دهنده عملکرد مثبت این نیروی مقتدر است که نظم و امنیت را در هر شرایطی به ویژه در نوار مرزی برقرار می کنند.

وی مرزبانی را نهادی محوری در تامین امنیت و آرامش جامعه به ویژه مرزنشینان برشمرد و افزود: فضیلت مرزبانی از مرز و بوم این مملکت که آغشته به خون شهدای عزیز است، کمتر از فضیلت خدمات رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس نیست.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی مرزبانان را امنیت آفرین و مایه افتخار دانست و گفت: امروز مرزبانان با روحیه سلحشوری و مجاهدت در سخت ترین شرایط جغرافیایی و حداقل امکانات زیستی از مرزها حراست و پاسداری می کنند و این جای بسی مباهات و افتخار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha