۱۹ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۸
کد خبر: 84607685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ایوان

۱۹ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۰۸
کد خبر: 84607685
کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ایوان

ایلام - ایرنا- فرمانده انتظامی ایلام از توقیف یکدستگاه خودروی پژو پارس و کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز یکشنبه در تشریح این خبر، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ایوان در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی ، موفق به شناسایی یک عامل اصلی توزیع کننده مواد مخدر صنعتی شدند.

وی یادآور شد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام و شهرستان ایوان متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژوپارس شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را که بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشدار دهنده با خودرو قصد فرار داشت، توقیف و در بازرسی از خودرو، هشت کیلوگرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.

کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در ایلام 

جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: سه دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش سیوان با اشرافیت اطلاعاتی از وجود سه دستگاه ماینر در یکی از روستاهای این بخش از توابع شهرستان ایلام مطلع شدند.

وی با اشاره به شناسایی محل مورد نظر و اخذ مجوز قضایی، یادآور شد: ماموران انتظامی پس از تکمیل تحقیقات در بازرسی از محل مربوطه سه دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین انتظامی ایلام تصریح کرد: یک متهم در این راستا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری یک سارق در ملکشاهی 

جانشین انتظامی ملکشاهی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان یک سارق دستگیر و سه دستگاه وسیله نقلیه متخلف نیز توقیف شدند.

سرگرد محمدحسین دارابی افزود: برای مقابله با هنجارشکنان و برخورد با سارقان طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: ماموران این انتظامی با برنامه ریزی مناسب و هدفمند، موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و کشف ۲ فقره سرقت خانه باغ شدند.

جانشین انتظامی ملکشاهی از دیگر نتایج این طرح را کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، دستگیری ۲ متهم، توقیف یکدستگاه خودرو سواری و ۲ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha