هیچ کس حق زیرسئوال بردن شان و تهدید خبرنگاران را ندارد

بندرعباس - ایرنا - رییس هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان گفت: هتک حرمت و جایگاه فعالان رسانه به طور خاص اعضای این تشکل خط قرمز ماست و هیچ کس حق ندارد کرامت انسانی خبرنگاران و اهالی رسانه را زیر سئوال برده و آنان مورد تهدید قرار دهد.

غلامعباس شمس الدینی عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی رسانه های عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان افزود:‌ در این موضوع با هیچ کس تعارف نداشته و ملزم به دفاع از شان اهالی رسانه و اعضای تشکل خود هستیم.

وی بر حفظ شان و جایگاه اهالی رسانه تاکید کرد و ادامه داد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی، صنعت، بخش خصوصی و نهادهایی که با رسانه ها ارتباط دارند انتظار می‌رود نسبت به رعایت عدالت در توزیع اطلاعات، تکریم اهالی رسانه و پاسخگویی دقیق، صحیح، سریع و صریح نهایت همراهی را داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومان علی علوی و حسن آتش زبان و قدردانی از مشارکت اعضا در انتخابات هیات مدیره و بازرسان گفت: سفارش دین ماست که یدالله مع الجماعه، دست خدا همراه جماعت است، این اصل پذیرفته شده است که برای تحقق اهداف صنفی و رسیدن به خواسته های مشروع و مطلوب باید متشکل بود و منسجم عمل کرد.

وی افزود: برای اعتلای جایگاه رسانه‌های هرمزگان باید کنار هم باشیم، لذا تشکیل کمیته های ارزیابی عملکرد، حقوقی اقتصادی، آموزش، فرهنگی و بانوان و مشارکت اعضا می تواند این تشکل را به موفقیت های بیشتر برساند.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته‌های مختلف با هدف مشارکت اعضا و صدور کارت شناسایی اعضا به عنوان اولین مصوبات دومین دوره هیئت مدیره است و همچنین معتقد به عضو گیری هستیم اما هرگز اجازه نمی‌دهیم در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران صنف دیگری در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری ها مداخله داشته باشد.

وی ادامه داد: اولین فراخوان در دومین دوره فعالیت هیات مدیره از امروز به مدت یک ماه یعنی تا ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ اعلام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha