مددجویان شاهین‌دژی ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ گفت: امسال مددجویان تحت پوشش این شهرستان، ۱۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی دریافت کرده‌اند.

فرهاد حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات بانکی به ۳۳۳ نفر از مددجویان نیازمند و همچنین تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد که خواهان سرمایه گذاری و ایجاد شغل های مختلف بودند.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال همچنین ۲۹۳ فقره وام های کارگشایی و ودیعه مسکن از حداقل ۵۰ میلیون ریال و در مجموع به ارزش ۲۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ بیان کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵۴ میلیارد ریال مستمری نیز به افراد تحت پوشش این نهاد در شاهین دژ پرداخت شده است.

حبیبی اضافه کرد: کمیته امداد شاهین دژ امسال ۲۵ سری جهیزیه نیز به نوعروسان خانوارهای تحت پوشش به ارزش سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای آغاز زندگی مشترکشان تهیه و به آنها اهدا کرده است.

وی در خصوص ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان نیز بیان کرد: امسال هزار و ۱۰۰ مددجو این شهرستان با ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات از خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد استفاده و به ۱۵۵ بیمار صعب الاعلاج  و خاص نیز ۷۴۱ میلیون ریال خدمات درمانی دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، هفت هزار و ۹۴۲ نفر در قالب چهار هزار و ۲۶۴ خانوار در شاهین‌دژ زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.

شاهین‌دژ با بیش از ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha