۲۰ دی ۱۴۰۰، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84607962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های بازآفرینی با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در زنجان اجرا شد

زنجا - ایرنا - رییس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در این استان هزینه شده است.

مهدی جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح‌های بازآفرینی که در حال حاضر در این استان  اجرا می‌شود، افزود: هم اکنون ۲ کتابخانه و سرای محله در قالب طرحهای بازآفرینی در شهر زنجان در دست اجرا است که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی یادآورشد: کتابخانه و سرای محله شهرستان ابهر واقع در حسین آباد شهرستان ابهر نیز در حال تحویل است.

رییس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان ۲ سالن ورزشی از محل اعتبارات باز آفرینی تکمیل شده است، اظهار داشت: اگر برای این ۲ سالن ورزشی منابع مالی تامین شود به زودی تکمیل شده و تحویل داده می‌شوند.

جعفری به طرح‌های بازآفرینی اجرا شده در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی در منطقه نجف آباد شهر زنجان، مرمت سرای پاشا در بازار زنجان، آسفالت معابر در محله اسلام آباد شهر زنجان، سالن ورزشی اسلام آباد، بهسازی معابر و فضای تفریحی و ورزشی در شهرستان قیدار در محله کوی شریعتی از پروژه‌های اجرا شده از سوی این اداره است.

وی بیان داشت: همچنین بهسازی معابر محله شهید مطهری شهر خرمدره، احداث فضای تفریحی و ورزشی "سردار جنگل" در خرمدره نیز به اتمام رسیده است.

رییس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان کل مبلغ هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح بازآفرینی در استان زنجان را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: تامین قیر برای معابر بافتهای فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار نیز انجام شده است.   

جعفری به توزیع رایگان قیر برای شهردارهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۶ تاکنون هم بیش از سه هزار تن قیر رایگان در شهرداری‌های استان توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha