به گزارش ایرنا، سیدیاسر حسن پور روز دوشنبه از کاهش زمان رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۱۹۵ از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و به رسانه ها افزود: با توجه به اهمیت رسیدگی به موقع به شکایات حوزه ارتباطی سامانه ۱۹۵ رسیدگی مطلوب به شکایات و پاسخگویی سریع و شفاف به درخواستها و مطالبات کاربران خدمات ارتباطی را در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۱۹۵ در سه فصل گذشته از سال ۱۴۰۰ کمتر از ۲ روزکاری بود، گفت: این بازه زمانی در مقایسه با سال گذشته به کمتر از نصف کاهش یافت.
حسن پور بیان کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی در شرایط کرونایی، بیش از ۶۰ درصد شکایات ثبت شده مربوط به سرویس اینترنت بود که به بیشتر شکایات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شده و بقیه در حال پیگیری است.
وی ابزار امیداری کرد: با افزایش آگاهی و مطالبه گری عمومی و همچنین بهرمندی از سامانه های شکایت مردمی، کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در حوزه ارتباطی بهبود یابد.
وی با اشاره به ۸۳۸ شکایت ثبت شده از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان پاییر در حوزه های ارتباطی، بیان کرد: ازاین تعداد به ۸۲۹ شکایت رسیدگی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود کاربران برای ثبت شکایت در حوزه خدمات ارتباطی و مخابراتی ثابت و همراه و همچنین خدمات پستی و دفاتر پیشخوان می توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند.
سمنان در شاخص زیرساخت اینترنت رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
۹۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان معادل ۲۹۴ روستای بالای ۲۰ خانوار از تلفن ثابت برخوردار است و سمنان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی در رتبه اول کشور قرار دارد.
نظر شما