حضور تماشاگران ارومیه‌ای در لیگ برتر والیبال منتظر مجوز ستاد کرونا

ارومیه- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر والیبال به میزبانی ارومیه گفت: با وجود تصمیماتی در این جلسه، قطعی شدن این حضور منوسط به مجوز ستاد کروناست.

سجاد خوبدل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جلسه مقرر شده که ۳۰ درصد ظرفیت سالن به حضور تماشاگران اختصاص یافته و بلیت فروشی حضور تماشاگران به صورت اینترنتی باشد.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه به همراه داشتن کارت واکسن با حداقل تزریق ۲ دُز، کارت شناسایی، حداقل سن ۱۴ سال و داشتن ماسک به همراه فاصله گذاری اجتماعی برای تماشاگران الزامی است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: با این حال حضور قطعی تماشاگران منوط به صدور مجوز از سوی ستاد استانی مبارزه با کروناست و بعد از صدور مجوز، اطلاعیه‌های بعدی درخصوص نحوه تهیه بلیت و سایر موارد منتشر خواهدشد.

از اسفندماه سال ۹۸ و بعد از شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگران برگزار شد و شهرداری و آذرباتری ارومیه، ۲ نماینده آذربایجان‌غربی در طی این ۲ سال بدون حضور هواداران خود به رقابت با حریفان پرداختند.

فدراسیون والیبال از هفته گذشته مجوز حضور تماشاگران به باشگاه‌های لیگ برتری مشروط به صدور مجوز از سوی ستادهای استانی کرونا را صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha