۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84609636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاهد رهاشدگی در حمایت از اصحاب رسانه فعال در زنجان هستیم

زنجان - ایرنا - رییس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت: از لحاظ حمایت و پشتیبانی از رسانه ها و خبرنگاران، رهاشدگی در استان احساس می‌شود.

رضا رحیم پور روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان به ضرورت تولید محتوای مطلوب در کارزار رسانه ای اشاره کرد و افزود: برای اینکه تولید محتوای خوب و با کمیت بالا داشته باشیم، نیاز هست پیشران های این عرصه که همان اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند، تقویت شوند.  

وی اظهار داشت: در آسیب شناسی که در انجمن صنفی خبرنگاران استان داشتیم، متاسفانه هیچ حمایتی از اصحاب رسانه به لحاظ معیشتی، آموزشی، توجیهی و نظارتی انجام نمی‌شود.  

رحیم پور اظهار داشت: با وجود اینکه رایزنی های متعددی را در استان با مراکز و نهادهای مختلف برای حمایت از اصحاب رسانه انجام دادیم جز در موارد معدود، اتفاق مطلوبی در این حوزه نیفتاده است.  رییس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر ۸۱ رسانه در این استان مجوز فعالیت دارند، گفت: میزان یارانه ای که به مطبوعات و روزنامه ها در استان پرداخت می شود، اصلا رضایت بخش نیست.

وی بر لزوم ساماندهی قراردادهای دستگاه‌های اجرایی با رسانه ها در استان تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید عدالت رعایت شود. 

رحیم پور به اهمیت آموزش خبرنگاران استان اشاره کرد و گفت: ما در این زمینه اصلا بودجه ای نداریم. 

 رییس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان به راه اندازی شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه در این استان اشاره کرد و گفت: با تاسیس این شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای، بدوا در این شعبه که به صلح و سازش هم مرسوم است رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی اتاق تحریریه و تولید محتوا با همکاری بسیج رسانه در زنجان خبر داد و افزود: قرار است فرآورده هایی که در این قالب انجام می شود از طریق شبکه استانی اشراق و شبکه های اجتماعی پخش شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha