۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84609948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس فدراسیون: افرادی قصد تخریب فوتبال را دارند

رشت - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برخی قصد و نیت تخریب فوتبال را دارند، گفت: این افراد ابتدا به خود صدمه و لطمه می‌زنند و اقدامات آنان تاثیری در روند پیشرفت فوتبال ندارد.

شهاب الدین عزیزی خادم روز سه شنبه در مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی هیات رئیسه فوتبال گیلان در منطقه آزاد بندرانزلی اظهار داشت: گرچه یک عده قصد تخریب فوتبال را دارند، اما علیرغم همه موانع و مشکلاتی که وجود دارد راه ما مشخص است و برای پیشرفت فوتبال گام بر می‌داریم.

وی اضافه کرد: افرادی که قصد تخریب فوتبال را دارند، اولین صدمه را به خود می‌زنند. از سوی دیگر منابع بسیار محدود فوتبال مشخص است و حتی اگر تعدادی از رسانه ها را با خود همراه داشته باشند نمی‌توانند به فوتبال کشور آسیب بزنند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هم اینک فوتبال ایران رتبه اول آسیا را دراختیار دارد و یکی از برترین تیمهای جهان در سال ۲۰۲۱ بود و با این وجود، ساختار و هدف ما در فدراسیون ، اجرای عدالت و توسعه فوتبال است که در این راستا قدم بر می‌داریم.

عزیزی خادم در ادامه به موفقیت های تیم ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: هفتم بهمن ماه با قطعی شدن صعود تاریخی تیم ملی فوتبال به رقابتهای جام جهانی قطر، قدم کوچکی در شادی مردم کشور برخواهیم داشت و امیدواریم که این موفقیت‌ها ادامه یابد.

فوتبال در گیلان هیچوقت متوقف نشد  

رئیس فدراسیون فوتبال به وضعیت این رشته در گیلان نیز اشاره و بیان کرد: گیلان علاوه بر داشتن اسطوره بزرگی همچون سیروس قایقران که در فوتبال کشور از اسوه های اخلاق نیز بود، گیلان در حال حاضر نیز بازیکنان، داوران و مربیان ارزنده ای دارد.

عزیزی خادم اضافه کرد: هم اینک نیز شاهد حضور مریم ایراندوست و مریم آزمون ۲ مربی خوب و شایسته استان گیلان در تیمهای ملی بانوان هستیم که این امر نشان می دهد فوتبال بانوان در گیلان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این استان در رشته های فوتبالی در هر ۲ بحش آقایان و بانوان، پتانسیل خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم همه تنگناها، فوتبال در گیلان هیچوقت متوقف نشد و این استان دارای تیمهای قدیمی، ریشه دار و پرطرفداری همچون ملوان بندرانزلی، سپیدرود رشت، چوکا تالش است که در لیگ های مختلف حضور دارند و هم اینک نیز ملوان در صدر جدول لیگ دسته اول حضور دارد و سپیدرود نیز تیم ریشه داری است که هچگاه این تیمها فراموش نمی شوند.

در مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی هیات رئیسه فوتبال گیلان که با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و مسئولان هیات فوتبال این استاین برگزار شد، میرشهاب مومنی با کسب ۲۹ رای به عنوان نایب رئیس ، مریم آزمون با ۲۸ رای به عنوان نایب رئیس بانوان، سهیل میرزاجانی با ۲۷ رای به عنوان نمابنده باشگاهها و مجید مرآت با ۱۸ رای به عنوان نماینده هیاتها در هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha