۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 2241
کد خبر: 84610083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایده پردازان برتر البرز در بستر اشتغال به جشنواره ملی معرفی می شوند

کرج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از معرفی ایده پردازان استان در بستر ایجاد اشتغال برای حضور در نخستین جشنواره ملی ایده های اشتغال زا و کارآفرینی خبر داد.

حسین فلاح نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، رویکرد دولت سیزدهم را برنامه ریزی و تلاش در ایجاد و تثبیت اشتغال در سطح کشور عنوان کرد.

وی اظهار داشت: جشنواره ملی ایده های اشتغال زا و کار آفرینی با هدف شناخت فرصت های ویژه اشتغال و شناسایی و معرفی ایده پردازان خلاق سراسر کشور برگزار می شود.

وی ترویج فرهنگ اشتغال زایی، کار آفرینی‌، نوآوری و تاسیس و راه اندازی بانک اطلاعاتی ایده های برتر اشتغال زا را از اهداف جشنواره ملی ایده های اشتغال زا عنوان کرد و به صاحبان ایده های برتر در سطح استان البرز توصیه کرد برای حضور پر رنگ در این جشنواره سراسری وارد صحنه شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: توسعه و ترویج ایده پردازی ، فراهم نمودن زمینه حمایت از ایده های اشتغال زا، شناخت فرصت های شغلی و  کمک به ایجاد اشتغال پایدار از اهدافی است که تحول در اقتصاد استان و کشور را به ارمغان می آورد. 

فلاح نژاد خطاب به صاحبان ایده پرداز استان در زمینه های ایجاد اشتغال و کارآفرینی گفت: این ایده‌ ها باید به‌صورت لگوی مناسب بستر های مناسبی را برای اشتغال پایدار برای جوانان، فارغ التحصیلان، روستاییان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار را در برگیرد.

وی ادامه داد: ارایه ایده های مناسب برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار، معلولین، معتادین بهبود یافته و زندانیان آزاد شده و نیز اشتغال زایی مرتبط با محیط زیست و کارآفرینی سبز ازجمله دیگر اهداف جشنواره ملی ایده های اشتغال زا و کارآفرینی است.

فلاح نژاد در خصوص فرایند بررسی ایده ها گفت: ایده ها پس از بررسی در سطح استان به ستاد جشنواره مستقر در وزارت تعاون برای شرکت در سطح ملی اعلام خواهد شد؛ علاقه مندان می توانند از تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ ایده های خود را  از طریق سامانه  https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir   ارائه دهند.

وی ادامه داد: ضمن اهدا جوایز به ایده های برتر قدام لازم برای عملیاتی شدن ایده برگزیده توسط دستگاه مرتبط با موضوع ایده بعنوان الگو و مدل اشتغالزایی انجام می شود.

این مسوول  اضافه کرد : علاقه مندان در استان البرز می توانند در خصوص دریافت اطلاعات بیشتر از جشنواره  با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به شماره تلفن ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۴۵۸ واحد توسعه کار آفرینی تماس حاصل نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha