فرماندار همدان: با سرمایه‌گذاری های انجام شده محرومیت از بخش "شرا" زدوده می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار همدان با اشاره به اجرای چند پروژه اثرگذار اقتصادی در بخش "شرا"این شهرستان، گفت: با سرمایه گذاری های در دست اجرا، محرومیت از چهره این منطقه زدوده می‌شود.

به گزارش ایرنا، "محمدعلی محمدی" روز سه شنبه در جمع مدیران شهر قهاوند از توابع همدان، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری های بزرگ نیازمند توجه و مراقبت هستند و باید همه مسئولین منطقه و شهرستان با وحدت و انسجام پیگیر حل مشکلات باشند.

وی گفت: در دهه ۸۰ مسئولیت بخشداری بخش شرا را برعهده داشتم و از نزدیک همه محرومیت ها و مشکلات این بخش و شهر قهاوند را مشاهده و در جهت رفع این موارد پیگیری هایی را در دستور کار قرار دادیم.

محمدی افزود: هم اکنون با اجرای پروژه های مهمی از جمله اتوبان همدان به قهاوند با ۳۴۵ میلیارد تومان اعتبار ، گاوداری ۶ هزار راسی شستا با ۵۶۵ میلیارد تومان اعتبار، شرکت کشت و صنعت یاس با ۶۵۰میلیارد تومان اعتبار  و پروژه مرغ تخم‌گذار ۸۰۰ هزار قطعه ای به عنوان بزرگترین واحد مرغ تخم‌گذار خاورمیانه ، این منطقه جایگاه اصلی خود را در پیشرفت و توسعه استان پیدا کرده است.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: در سال‌های نه چندان دور شاهد محرومیت گسترده ای در سطح شهر قهاوند و بخش شراء بودیم و چندین روستای منطقه فاقد برق و آب آشامیدنی سالم بودند.

 محمدی با اشاره به بافت روستایی شهر قهاوند در دهه ۷۰ و ۸۰ و نبود شبکه گاز شهری، افزود: با پیگیری های انجام شده و خدمات گسترده انقلاب از این مشکلات گذر کرده و پیشرفت های قابل توجهی را سطح منطقه شاهد هستیم.

 وی اضافه کرد: امروز شهر قهاوند از نظر مبلمان شهری یکی از شهرهای زیبای استان است که مردم و مسئولان شهر با پرهیز از هرگونه حاشیه از این ظرفیت‌های بوجود آمده حمایت و مراقبت کنند. 

به گزارش ایرنا، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قهاوند با فرماندار شهرستان همدان دیدار کردند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha