سرپرست فرمانداری بردسکن: توسعه شهرستان نیازمند برنامه‌ هم‌افزایانه است

مشهد- ایرنا- سرپرست فرمانداری بردسکن این خطه را در زمره مناطق اقتصادی برخوردار از ظرفیتهای بالا در میان شهرستان‌های خراسان رضوی توصیف و بیان کرد: البته پیمودن مسیر توسعه برای بردسکن نیازمند برنامه‌ریزی و هم‌افزایی همه دستگاهها و مجموعه‌های فعال در سطح شهرستان است. 

علی دهقانزاده که امروز ۲۲ دیماه، نخستین روز فعالیت خود را به عنوان سرپرست فرمانداری بردسکن با حضور در مزار شهدای این شهرستان برای ادای احترام به جایگاه والای شهیدان آغاز کرد، همچنین بر ضرورت ارتباط مناسب و موثر مدیران و مسوولان با رسانه‌ها برای تحقق توسعه پایدار تاکید کرد.

وی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز به عنوان زبان گویای شهروندان و یکی از راههای اصلی موثر و مفید ارتباط میان مردم و مسوولان می‌بایست نسبت به رسالت حساس مطالبه‌گری آگاه بوده و آن را به درستی در مسیر انصاف انجام دهند.

سرپرست فرمانداری بردسکن ادامه داد: هر اقدام و تلاشی برای توسعه این شهرستان در شرایط کنونی و وضعیت جاری باید متصف به صفات صداقت و عمل جهادی باشد تا رفع مشکلات و جبران کاستی‌ در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد. 

وی همچنین به وظیفه خود برای حضور در مزار شهدا اشاره و بیان کرد: همگان در این کشور مدیون مجاهدتهای شهیدان والامقام  و ایثارگری خانواده‌های آن عزیزان هستیم. 

دهقانزاده گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به مرحله پرافتخار کنونی رسیده است بنابراین امیدواریم بتوانیم پاسدار خوبی برای حراست از خون شهیدان باشیم.

وی استقلال، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز دانست و افزود: همه این عزیزان به ویژه شهیدان، همواره چراغی در مسیر هدایت ما به سوی سعادت و رستگاری هستند لذا همه موظفیم پیرو راه آنها باشیم.

"علی دهقانزاده" دیروز ۲۱ دیماه در مراسمی با ابلاغ حکم استاندار خراسان رضوی به سرپرستی فرمانداری شهرستان بردسکن منصوب شد. 

مرکز شهرستان ۷۳ هزار نفری بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

بردسکن مرکب از سه بخش "مرکزی، انابد و شهرآباد" دارای ۱۹۷ روستا است که ۳۸ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن نقاط روستایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha