۲۳ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84611655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات شهرستان‌ سامان شد

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری صبح روز پنجشنبه در هفتمین سفر شهرستانی خود به همراه جمعی از مدیران، وارد سامان شد تا از نزدیک به بررسی مسائل و مطالبات عمومی این شهرستان‌ بپردازد.

غلامعلی حیدری روز  ۲۳ دی در سفر به شهرستان سامان علاوه بر بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی و صنعتی، دیداری نیز از با مردم این شهرستان خواهد داشت و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی استان به میزبانی شهرستان سامان شرکت می‌کند.

غبارروبی گلزار شهد و دیدار با خانواده شهیدان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان‌های سامان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از این و در نخستین برنامه شهرستانی به کوهرنگ و مناطق زلزله‌زده این شهرستان سفر کرده بود. وی همچنین تاکنون در ادامه سفرهای شهرستانی به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های اردل، لردگان، خانمیرزا، کیار و بن حضور یافته و  مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها را نزدیک پیگیر شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد که شهرستان سامان بر اساس آخرین سرشماری با جمعیتی بیش از ۳۶ هزار نفر در شمال غربی این استان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha