توزیع برق آرادان امسال ۳۰ طرح با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا کرد

سمنان- ایرنا- سرپرست مدیریت توزیع برق آرادان گفت: ۳۰ طرح عمرانی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون در این شهرستان با ۴۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرا شد.

به گزارش ایرنا، رحمان اشرفی روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: ۳۰ طرح برق‌رسانی با سرمایه گذاری به مبلغ ۴۵ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال در زمینه بهینه سازی و توسعه شبکه و تاسیسات توزیع برق امسال در این شهرستان اجرا شد.

وی با بیان این که به منظور تغذیه برق مشترکان جدید ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یکهزار و ۴۷۵ کیلوولت آمپر نصب و بهره برداری شد گفت : احداث چهار هزار و ۸۲۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، برای تامین برق اشتراک های جدید، از اقدامات امسال در عرصه خدمت رسانی محسوب می شود.

اشرفی با اشاره به این که در راستای طرح کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت سیم مسی، ۲ هزار و ۳۶۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار تبدیل شد افزود: برای حفظ و پایداری و ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق‌رسانی هفت هزار و ۴۱۱ متر شبکه توزیع برق شهرستان بهینه سازی شد.

وی تصریح کرد: با نصب ۶۵ دستگاه کنتور هوشمند از آغاز امسال تاکنون، هم اینک شهرستان آرادان دارای ۳۴۸ کنتور هوشمند در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی "فهام" است.

سرپرست مدیریت توزیع برق آرادان خاطرنشان کرد: احداث ۲ هزار و ۲۴۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی به منظور ارتباط فیدرهای پاده و فروان در مسیر چاه آب کشاورزی شهید نریمان مطهری، بهینه سازی کامل شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، پست هوایی و سرخط های زمینی روستای امامزاده ذوالفقار، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی کلیه کوچه های فرعی و سرخط های فشار ضعیف زمینی پست هوایی روستای فروان، در دستور کار شرکت توزیع برق آرادان تا پایان امسال قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha