پیگیری های استاندار برای رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در تهران ادامه دارد

یاسوج- ایرنا- پیگیری ها و دیدارهای سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات این استان در تهران از طریق وزارتخانه های مختلف ادامه دارد.

به گزارش ایرنا ، احمدزاده طی چند روز گذشته در قالب نشست های فشرده و ثمر بخشی در تهران برای تسریع در تکمیل پروژه ها و تلاش در مسیر زدودن رنگ محرومیت از چهره استان در دست انجام است .

بررسی مشکلات و تامین اعتبار برای بیمارستان دهدشت و بیمارستان های بهمئی و دنا به اتفاق نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام بهمئی و لنده از جمله پیگیری ها در دیدارهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود.

 مشکلات پروژه پتروشیمی دشت مازه و پیگیری جدی سد آبریز از دیگر برنامه های استاندار در دیدارها و جلسات بود.

نشست تخصصی با سازمان ایمیدرو در خصوص معادن سیمان و آجر نسوز کهگیلویه در برنامه کاری سفر اخیر احمدزاده به مرکز کشور بوده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هفته گذشته نیز در سفر به تهران در دیدارها و جلساتی جداگانه با وزرای نیرو، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارائی و آموزش و پرورش پیگیر مشکلات استان در بخش های مرتبط شد.

جلسات پیگیرهای ویژه استاندار کهگیلویه وبویراحمد و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام بهمئی و لنده و جمعی از مدیران ملی و استانی روز چهارشنبه در تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha