۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲
کد خبر: 84612079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهترین منبع عدالت محوری اجرای سند آمایش سرزمینی است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام بهترین منبع عدالت محوری را اجرای سند آمایش سرزمینی عنوان کرد و گفت: مهم ترین هدف دولت سیزدهم تحقق این مهم است.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار با بزرگان و معتمدان شهرستان ایوان اظهار داشت: مردم ایوان و قوم کلهر ریشه در تاریخ دارند و شجاعت، سلحشوری ، غیرتمندی و فرهیختگی از خصوصیات مردم این منطقه است.

وی با تاکید براین مطلب که عدالت محوری نصب العین مسوولان دولت سیزدهم است، افزود: رعایت عدالت در همه حوزه های اقتصادی، اجتماعی، خدماتی ، فرهنگی و سیاسی در همه مناطق استان در دستور کار دولت سیزدهم است.

استاندار ایلام تاکید کرد: استان ایلام با وجود وسعت کم و جمعیت کم  شبیه یک کریدور است اما تراز استان از نظر غنای فرهنگی و منابع بسیار بالاست.

استاندار ایلام بیان داشت: ایلام در زمینه موهبت های الهی که به این استان اعطا شده در همه ی حوزه ها از جمله انرژی ، معدنی ، صنعتی و کشاورزی و دامداری غنی است.

بهرام نیا تاکید کرد: برای توزیع عادلانه فرصت ها و منابع بهترین مدرک و سند همان سند آمایش سرزمینی است و براساس این سند استعدادها و ظرفیت های هر شهرستانی از جمله توسعه انسانی و اقتصادی آمده است.

به گفته وی براساس اجرای سند آمایش سرزمینی منابع و امکانات را توزیع خواهیم کرد که حقوق همه آحاد مردم در استان لحاظ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha