ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی استان مرکزی ۲۰ درصد افزایش یافت

اراک - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش یافت.

دکتر «روح اله سهرابی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) اراک، بیمارستان شهید چمران ساوه و تامین اجتماعی شازند به عنوان بیمارستان‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی با ۳۳۱ تخت فعال به بیمه شدگان و شهروندان خدمت ارایه می‌کند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های تامین اجتماعی از ابتدای شیوع کرونا با حداکثر ظرفیت، ارایه خدمت به بیماران کووید ۱۹ را در دستور کار خود قرار داده و در این مدت بیش از هشت هزار بیمار مبتلا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان مرکزی بستری و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تعداد عمل‌های جراحی انجام شده در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۵ درصد افزایش یافت.

سهرابی گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی با دارا بودن بهترین امکانات، تجهیزات پزشکی، هتلینگ، کارکنان متعهد و متخصص همواره و در تمامی شرایط از آمادگی لازم برای خدمت به هموطنان برخوردارند.

بر اساس اطلاعات موجود، ۹۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر از از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان مرکزی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قردار دارند و ضریب پوشش بیمه در این استان با ۶۴ درصد، از متوسط کشوری بالاتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha