۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84613490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خاموشی ۱۰ روزه تونل پیامبر اعظم(ص) ایوان

۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶
کد خبر: 84613490
خاموشی ۱۰ روزه تونل پیامبر اعظم(ص) ایوان

ایلام - ایرنا - روشنایی تونل پیامبر اعظم(ص) در محدوده ورودی شهرستان ایوان به مدت ۱۰ روز است که رانندگان را غافلگیر و باعث ایجاد خطراتی برای رانندگان در این مسیر ارتباطی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قطع شدن نیمی از سیستم روشنایی تونل پیامبر اعظم(ص) در محور ارتباطی ایلام به ایوان باعث نگرانی رانندگان وسایل نقلیه در این مسیر شده است.

این امر باعث اعتراض بسیاری از رانندگان در این محور شده است چرا که بعد از ۱۰ روز این مشکل هنوز برطرف نشده و برق بیش از نیمی از این تونل از سمت شهرستان ایوان همچنان قطع و خطر تصادف وسایل نقلیه را افزایش می دهد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا، رانندگان عبوری از این مسیر با ورود به تونل با خاموشی سیستم روشنایی مواجه می شوند که هر لحظه امکان حادثه ای ناگوار وجود دارد.

جمعی از رانندگان عبوری این‌ مسیر در اعتراض به عدم پیگیری مسوولان ذی ربط خواستار هرچه سریعتر رفع سیستم روشنایی این‌ مسیر شدند.

بی باک یکی از رانندگان عبوری در این مسیر به خبرنگار ایرنا گفت: ما هر روز در این محور به صورت رفت و برگشت تردد داریم و قطع شدن برق این تونل با توجه به مسافت طولانی آن بسیار خطرناک و باعث خطرناک جانی و مالی می شود.

وی گفت: اکثر رانندگان با رسیدن به تونل در مسیر رفت و برگشت با سرعت وارد تونل می شوند و انتظار اینکه برق قسمتی از تونل قطع شده باشد را ندارند که این خود باعث وقوع حوادث ناگواری و جبران ناپذیری می شود.

پیمان نادری دیگر راننده عبوری در این مسیر افزود: طی روزهای اخیر تاکنون چندین تصادف در داخل این تونل رخ داده است که می طلبد مسوولان شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام و شرکت برق نسبت به رفع این موضوع رسیدگی کنند.

با پیگیری های خبرنگار ایرنا جهت رفع این مشکل، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در این خصوص بیان کرد: دلیل قطعی برق تونل پیامبر اعظم (رنو) سرقت ترانس برق بوده است.

محمدرضا رضایی از رایزنی های این اداره کل با شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام برای تامین یک دستگاه ترانس برق جهت رفع این مشکل خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا بزودی مشکل روشنایی این تونل با تامین و نصب ترانس برق برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha