۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84613623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مالک نساجی: جایگاه واقعی ما رتبه هشتم جدول لیگ برتر است

تهران- ایرنا- مالک باشگاه نساجی مازندران با اشاره به تغییرات جدول لیگ برتر بعد از اعلام رای کمیته انضباطی گفت: جایگاه واقعی نساجی رتبه هشتم است و جدول باید به حالت عادی برگردد.

به گزارش ایرنا؛ «رضا حدادیان» مالک باشگاه نساجی امروز شنبه در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی زنان ایران اعزامی به جام ملت‌های آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های ملی ما در رده‌های سنی مختلف نیاز به حمایت دارند.  در جلساتی که با رییس فدراسیون فوتبال داشتیم بحث حمایت از تیم ملی در ۲ بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد توجه قرار گرفت. در سفر قبلی تیم برای اعزام به تاشکند ۱۸ ساعت در پرواز بود اما در  سفر پیش‌رو با هواپیمایی وارش به توافق رسیدیم تا اقدامات حمایتی را انجام دهد. 

مالک باشگاه نساجی مازندران با اشاره به جایگاه تیم فوتبال این باشگاه گفت: جایگاه واقعی ما هشتم است نه نهم. باید جدول به حالت عادی برگردد و در این کار نیز تمام تیم‌ها ذی‌نفع هستند. نتایج خوبی در نیم فصل نخست کسب کردیم و این برای یک تیم کاملا خصوصی بسیار خوب است زیرا باید با تیم‌های دولتی که دارای بودجه خوبی هستند رقابت کنیم. تیم زمانی باید برای نتایج خوب بسته شود که تمام شرایط برای آن فراهم باشد اما برای نساجی اینگونه نیست. برای نیم فصل دوم باید چند بازیکن جذب کنیم. 

وی این را هم گفت: من سفری به لیتوانی نداشتم که حاشیه‌ساز باشد.

حدادیان با اشاره به برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در شهرهای مختلف کشور گفت: این برای استان مازندران که چهار میلیون جمععیت دارد اصلا خوب نیست. این استان باید حداقل ۲ زمین چمن استاندارد باشد ولی متاسفانه اینگونه نیست. در حالی که برخی از شهرهای ۳۰۰ هزار نفری ۲ زمین چمن دارند. اگر استاندار مازندران دستور آماده‌سازی زمین ورزشگاه شهدای ساری را صادر کند بدون شک این کار تا ۲ ماه دیگه انجام خواهد شد.  

مالک باشگاه نساجی این را هم گفت: حسن رنگرز از افتخارات ایران است و مدیرکل ورزش و جوانان استان به شمار می‌رود اما نمی‌تواند بدون مجوز کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha