۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۳۰
کد خبرنگار: 3196
کد خبر: 84614406
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بیانیه گام دوم انقلاب باید به باور عمومی تبدیل شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به رفتار و باور عمومی تبدیل شود که این رفتار و باور باعث ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی در کشور خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم آینده کشور را ترسیم کرده و ما باید مفاد بیانیه را برای رسیدن به تعالی جامعه روشنگری کنیم.

وی افزود: برای شناسایی بیانیه گام دوم انقلاب به احاد جامعه بیش از ۱۰۰ بار در این زمینه سخنرانی کرده ام و همچنین علاوه بر سخنرانی ها و خطبه‌های نمازجمعه در این زمینه نزدیک به ۶۵ جلسه در صدا و سیما با حضور کارشناسان خبره بحث و گفتگو شده است.

امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی موضوعات مختلف فرهنگی جامعه تا تیرماه سال آینده مشخص شد و مقرر گردیدکمیته های زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با جدیت تمام و استفاده از نخبگان و برجستگان علمی که هم دانش و تجربه لازم را دارند به تبیین برنامه ها بپردازند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: این کمیته ها می توانند از افراد نخبه در موضوعات مختلف از جمله تبیین، تبلیغ و گسترش سبک زندگی اسلامی مبتنی بر قرآن و عترت ، مطالعات لازم را انجام داده و بعد از جمع آوری دیدگاه ها به جلسه شورای فرهنگ عمومی جهت تصویب آورده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: پس از تصویب این شورا این مصوبات به مرحله اجرا و ابلاغ رسیده و در همه مسائل مرتبط اولویت داری که در استان وجود دارد، این کار و فرآیند انجام می گیرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha