پرونده ۴۱ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در کمیته حمایت قضایی بررسی شد

مهاباد- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امسال پرونده ۴۱ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان مطرح و بیشتر آنها با حمایت قضایی به چرخه فعالیت بازگشته است.

ناصر عتباتی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان فعال است و در هر هفته یک جلسه برای حمایت و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی راکد برگزار می‌کند.

وی افزود: گاهی نیز بدون نیاز به جلسه، دادستان مرکز استان به این مشکلات ورود کرده و جلسه‌هایی با بانک‌ها و مراکز اداری در حوزه صنعت، اشتغال و کارآفرینی برگزار می کند که کمک‌های زیادی به حوزه سرمایه‌گذاری استان می‌شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های سفر به میاندوآب گفت: در راستای بازدیدهای دوره‌ای از حوزه‌های قضایی استان از حوزه قضایی میاندوآب بازدیدی داشتیم.

عتباتی با بیان اینکه در این بازدید وضعیت عملکردی شعب قضایی این شهرستان بررسی شد، افزود: همچنین از اجرای احکام، دادیاری، بازپرسی و دادگاه بازدید و نکات مورد نیاز در جهت بهبود عملکرد تشکیلات قضایی میاندوآب تاکید شد.

وی با بیان اینکه همچنین ملاقات مردمی، برگزاری جلسه با کلیه همکاران قضایی این شهرستان در جهت پیشبرد برنامه‌های مدنظر و ارتقای عملکرد دادگستری میاندوآب، اظهار داشت: بحث در رابطه با اجرا و عملیاتی کردن برخی برنامه‌ها با محوریت برنامه‌های سال‌جاری، بحث و بررسی سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه در جهت برطرف کردن مشکلات ساختاری و اضافه کردن فضای فیزیکی از جمله اهداف سفر به میاندوآب بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین با اشاره به آغاز طرح‌های توسعه ای در تشکیلات قضایی میاندوآب افزود: بحث در خصوص توسعه فضای اداری و بازدید از آن و دیدار با ۲ خانواده شهدای منتسب به کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان از باب تکریم مادران شهدا به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) و همچنین بازدید مفصل از زندان میاندوآب با حضور مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی و دادستان مرکز استان و مسئولان قضایی شهرستان‌های میاندوآب و شاهین دژ از جمله برنامه‌ها در سفر به میاندوآب بود که در این بازدید مسایل و مشکلات زندانیان در جهت رفع آنها بررسی شد که با نظر مساعدت در مورد آنها تصمیم گیری می‌شود.

پرونده ۴۱ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در کمیته حمایت قضایی بررسی شد

عتباتی همچنین با اشاره به افتتاح سایت گلخانه‌ای اداره زندان میاندوآب و با قدردانی از دست‌اندرکاران سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی استان و شهرستان، گفت: این مجتمع در فضایی به مساحت ۵۶۰ مترمربع برای اشتغالزایی و ایجاد درآمد برای زندانیان و خانواده آنها در دوره محکومیت آنان موثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مجتمع زندانیان علاوه‌بر حرفه‌ آموزی، پس از آزادی نیز مشغول بکار می‌شوند و باید این مجتمع در اسرع وقت اجرایی شود و با توجه به وجود فضا، توسعه آن بابت توسعه اشتغال در زندان پیگیری خواهد شد.

پرونده ۴۱ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در کمیته حمایت قضایی بررسی شد

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری استان و دادستان ارومیه با حجت السلام حسن زاده امام جمعه میاندوآب دیدار کردند و بازدید از ساختمان در حال تکمیل دادسرای قدیم این شهرستان که به منظور اختصاص آن به مجتمع شوراهای حل اختلاف است، از دیگر برنامه های سفر کاری رئیس کل دادگستری استان به این حوزه قضایی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha