۲۵ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۳۲
کد خبرنگار: 1456
کد خبر: 84614514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهشهری‌ها با دو شهید خوشنام دفاع مقدس وداع کردند

ساری - ایرنا - آیین وداع با دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس شنبه شب همزمان با شب شهادت حضرت ام‌البنین (س) در حسینیه سیدالشهدای روستای امیرآباد شهرستان بهشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، پیش از برگزاری مراسم وداع ، پیکر پاک این شهیدان در مسیر انتقال به روستای امیرآباد در روستاهای قره تپه، نمک چال، یعقوب لنگه با دود کردن عود و عنبر و اسپند و گلباران مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم وداع با پیکر این شهیدان گفت : وجود شهدا برای ما و سرزمین ما برکت است و حضور هر شهید در منطقه موجب برکت در آن منطقه می شود.

سردار سیاوش مسلمی افزود : ادامه راه و روش شهدا مهم ترین وظیفه ای است که در قبال شهدا داریم و باید در این راستا ضمن حفظ ارزش ها در پاسداشت و انتقال ارزش ها به نسل جدید تلاش کرده و ثابت قدم باشیم.

یکی از این دو شهید والامقام دفاع مقدس ۴۰ ساله است که در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید و دیگری جوان ۲۳ ساله است که در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه شهید شد.

پیکر پاک این شهدا فردا یکشنبه ۲۶ دی ماه با حضور آحاد مردم در اداره کل بنادر و کشتیرانی امیرآباد بهشهر تشییع و در مجتمع بندری امیرآباد به خاک سپرده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha