سایت گلخانه‌ای اداره زندان میاندوآب به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- سایت گلخانه‌ای اداره زندان میاندوآب باحضور رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان قضایی استان و این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره زندان میاندوآب شنبه شب در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این سایت‌ها شامل سه سالن و به مساحت ۵۶۰ مترمربع است.

آصف امامی افزود: برای احداث این سایت‌ها یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال‌ هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این سایت گیاهان گلخانه‌ای پرورش و تولید می‌شود، گفت: این طرح در حرفه‌ آموزی و اشتغال زندانیان برای خانواده های آنان ایجاد شده و در آینده توسعه آن با توجه به فضای موجود در دستور کار قرار دارد.

امامی همچنین اضافه کرد: آشپزخانه زندان میاندوآب در سفر مسوولان قضایی استان افتتاح شد.

سایت گلخانه‌ای اداره زندان میاندوآب به بهره‌برداری رسید

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در سفر یک روزه به میاندوآب از تشکیلات قضایی این شهرستان بازدید و از نزدیک با کارکنان دادگستری، دادسرا و شوراهای حل اختلاف میاندوآب دیدار کرد.

بازدید شبانه از زندان میاندوآب‌ آخرین برنامه سفر یک روزه رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و دادستان مرکز استان به میاندوآب بود.

ناصر عتباتی و حسین مجیدی در این بازدید ضمن حضور در بندهای زندان، وضعیت زندان را از نزدیک بررسی و با تعدادی از زندانیان چهره به چهره دیدار و در مورد درخواست‌های هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

دیدار با امام جمعه میاندوآب و افتتاح سایت گلخانه ای و آشپزخانه زندان میاندوآب توسط مسوولان قضایی استان از دیگر برنامه‌های آنان در سفر به این شهرستان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha