۲۶ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۴۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84615673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار بیرجند: شهر را با اعتبارات محدود نمی‌توان مدیریت کرد

بیرجند - ایرنا - شهردار بیرجند گفت: شهر بیرجند به عنوان مرکز استان را با دریافت عوارض نمی‌توان مدیریت کرد و اعتبارات محدود جوابگوی نیاز به‌حق مردم در ارائه خدمات نخواهد بود.

مهدی بهترین روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با استاندار خراسان جنوبی افزود: در این دوره مدیریت شهری، انضباط مالی و اداری مدنظر است که شهروندان در مراجعه به شهرداری حداکثر رضایت را داشته باشند.

وی گفت: تلاش ما این است که با اولویت، مشکلات شهر بیرجند را بررسی و برای حل این مشکلات تلاش کنیم اما بیرجند به عنوان مرکز استان از نظر اعتبارات باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار بیرجند تصریح کرد: اگر قرار است جهشی در شهر اتفاق بیفتد باید از دالان سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری باشد و ابتدا جهش سرمایه‌گذاری در مرکز استان شکل بگیرد تا مردم از ثمرات آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی و شهر بیرجند بیشترین میزان مشارکت را در انتخابات سال جاری داشتند افزود: الان نوبت ما مسوولان است که با حل مسائل و مشکلات، قدردان مشارکت خوب مردم بزرگوار باشیم.

بهترین با اشاره به مشکل اراضی پادگان ۰۴ بیرجند و ضرورت تعیین تکلیف آن گفت: مقام معظم رهبری دستور موکد در انتقال پادگان به خارج از شهر دادند و توافقاتی انجام شد و متاسفانه بخشی‌های از بندهای این تفاهم‌نامه اجرا نشد یا تحریف شد که علاقه‌مند هستیم با حضور استاندار این مسائل بررسی شود و انتقال کامل پادگان انجام و زمین‌های پادگان در خدمت شهر و مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده پادگان ۰۴ بیرجند طلب ریالی ندارد اما طلب زمین دارد و این موضوع قابل حل است.

شهردار بیرجند گفت: امتداد سه راه اسدی در موضوع کاروانسرای مستوفی به کلاف سردرگمی تبدیل شده که باید راهکاری برای آن اندیشیده شود و مالک کاروانسرا مدعی است که باید حق قانونی او اجابت شود.

وی گفت: انتقال صنوف آلاینده بیرجند نیز از مسائلی است که مردم آن را دنبال می‌‎کنند اما هنوز به سرانجام نرسیده و موضوع انتقال در حال پیگیری است که باید سریعتر انجام شود.

لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، توزیع عادلانه امکانات در شمال و جنوب شهر، تعیین تکلیف مجتمع هلال بیرجند، همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی برای احداث میدان اجتماعات شهر، حذف بروکراسی اداری، ورود در زمینه آسیب‌های اجتماعی، کمبود اعتبار شهرداری، توسعه ناوگان حمل و نقل زمینی و هوایی و توجه به بازآفرینی شهری از دیگر مسائلی بود که اعضای شورای شهر بیرجند در نشست با استاندار خراسان جنوبی مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha