۲۶ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84615867
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدارس برخی شهرستان‌های کردستان فردا(دوشنبه)تعطیل است

سنندج- ایرنا-‌ مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا ‌مدارس برخی از شهرستان‌های استان فردا دوشنبه در نوبت صبح تعطیل است.

علیرضا منتشلو شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا، مشکلات تردد و پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش در سطح استان و با هماهنگی انجام شده با  فرمانداران  فردا دوشنبه ۲۷ دی ماه مدارس تعدادی از شهرستان ها و مناطق استان تعطیل است.. 

وی اعلام کرد: در شهرستان های سقز، بانه و منطقه زیویه همه مدارس دوره های تحصیلی سطح شهر و روستا در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است. 

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در شهرستان های سنندج، کامیاران، مریوان، سروآباد، دیواندره و مناطق موچش و کرانی همه مدارس دوره های تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل است. 

منتشلو یادآور شد: آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد انجام می شود. 

وی ادامه داد: در شهرستان بیجار همه مدارس سه مقطع تحصیلی روستایی و مدارس‌ ابتدایی و مراکز پیش دبستانی سطح شهر در نوبت صبح تعطیل است.

منتشلو با بیان اینکه امتحانات داخلی دانش آموزان به زمان دیگری موکول می شود، اظهار داشت : مدارسی که امتحانات نهایی دارند شامل این تعطیلی نمی شوند و امتحانات آنها مطابق برنامه برگزار می شود.

طبق اعلام هواشناسی کردستان سامانه بارشی از روز جمعه وارد استان شده و فعالیت سامانه به صورت بارش برف و باران تا روز سه‌شنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

برف و کولاک شدید ۶ محور اصلی استان از جمله مسیرهای بانه - سقز، سقز - مریوان، سروآباد - کامیاران، مریوان - هورامان، سنندج - دیواندره و دیواندره - سقز را مسدود کرد.

از مجموع ۳۰۰ هزار دانش‌آموز شاغل به تحصیل استان کردستان در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۶۰ هزار در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha