مادر باردار بوکانی پس از ۳ ساعت تلاش از برف و کولاک نجات یافت

مهاباد- ایرنا - سرپرست فرمانداری بوکان گفت: یک مادر باردار در این شهرستان با تلاش سه ساعته امدادگران مدیریت بحران این شهرستان از برف و کولاک نجات یافته و با سلامت کامل به یک مرکز درمانی انتقال یافت.

باباخان اسکندری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مادر باردار توسط تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس پس از سه ساعت تلاش و طی ۳۲ کیلومتر مسیر سخت گذر روستای "اربه نوس" از توابع بخش مرکزی در میان برف و کولاک شدید امدادرسانی شد.

وی افزود: در این عملیات خوشبختانه این مادر باردار که جزو زایمان های پرخطر محسوب می شد با تلاش اورژانس شهر سیمینه و امدادگران ١١۵ و راهداران به سلامت به بیمارستان بوکان منتقل شد.

سرپرست فرمانداری بوکان ادامه داد: به علت شدت بارش برف و خاکی بودن مسیر، ۲ دستگاه ماشین سنگین و نیمه سنگین راهداری و شبکه بهداشت و درمان ابتدا اقدام به بازگشایی مسیر کرده تا آمبولانس های اورژانس قادر به تردد در این محور روستایی باشد.

اسکندری افزود: برای امدادرسانی به این مادر باردار ٢ نفر از مرکز فوریت های پزشکی یک ماما و ٢ راهدار حضور داشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش شدید برف و یخبندان در سطح تمامی محور های مواصلاتی، از رانندگان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری به هشدارهای صادره از طرف پلیس راه و حمل و نقل جاده‌ای توجه کنند.

به گزارش ایرنا، ارتفاع برف در برخی مناطق کوهستانی بوکان به حدود یک متر رسیده است.

این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از بامداد روز گذشته شاهد بارش برف است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha