۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 3123
کد خبر: 84617490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داور بین‌المللی بجنوردی در تورنمنت کافا سوت می‌زند

بجنورد- ایرنا- رییس هیات فوتبال خراسان شمالی گفت: داور بین المللی بجنوردی در مسابقات قهرمانی فوتسال زنان CAFA ۲۰۲۲ سوت می زند.

حسین جعفرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زهرا رحیمی در مسابقات قهرمانی فوتسال زنان CAFA ۲۰۲۲ که از ۱۹ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۲( ۲۸ دیماه تا ۸ بهمن ماه) برگزار می شود، داوری خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی فوتسال زنان CAFA ۲۰۲۲ به میزبانی کشور تاجیکستان، شهر دوشنبه و با حضور تیم های ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان برگزار می شود.

وی گفت: بر همین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی ۲ داور و یک ناظر داوری برای حضور در این مسابقات دعوت کرد که  زهرا رحیمی یکی از این ۲ داور است که برای حضور در مسابقات فوتسال بانوان کافا در تاجیکستان به‌عنوان داور برای قضاوت در این رقابت‌ها دعوت شد.

 به گزارش ایرنا زهرا رحیمی در سال ۹۸  عنوان داور بین المللی فوتسال انتخاب شد و سابقه سوت زدن در بازی های بین المللی را نیز دارد.

نام این بانوی ورزشکار بجنوردی که پس از ۲دهه تلاش در ورزش فوتسال  از سال ۹۴ پا به میدان داوری فوتسال گذاشت و  امروز در میان سه داور بین المللی فوتسال بانوان ایران قرار گرفته است.

وی مدتها به عنوان کاپیتان تیم فوتسال استان پا به توپ و عضو  تیم ملی سپک تاکرا نیز بود.

 کاروان تیم ملی فوتسال بانوان بامداد امروز(سه شنبه) ۲۸ دیماه تهران را به مقصد تاجیکستان به منظور حضور در تورنمنت فوتسال بانوان ۲۰۲۲ کافا ترک کرد.

بر همین اساس طبق اعلام مسئولان برگزار کننده مسابقات کافا نخستین بازی این مسابقات روز جمعه یکم بهمن ماه با رقابت تاجیکستان-قرقیزستان و ازبکستان- ایران آغاز خواهد شد.

در این استان که حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد ۲۵ هزار ورزشکار فعالیت می کنند.

۳۹ درصد ورزشکاران خراسان شمالی را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha