۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 84618083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار سفیر ایران و رئیس قوه قضاییه پاکستان با محور همکاری‌های حقوقی و قضایی

اسلام‌آباد - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و رئیس قوه قضاییه (دیوان عالی) این کشور، در دیدار امروز بر اهمیت توسعه همکاری‌های حقوقی و قضایی میان دو کشور همسایه، تبادل تجربیات و انجام سفرهای مقامات به کشورهای یکدیگر تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاضی «گلزار احمد» رئیس دیوان عالی پاکستان امروز سه شنبه در اسلام‌آباد پذیرای «سید محمدعلی حسینی» سفیر کشورمان بود.

طرفین در این دیدار آخرین وضعیت روابط ایران و پاکستان در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سفیر ایران در پاکستان با اشاره به اهمیت تقویت همکاری‌های دو همسایه در حوزه حقوقی و قضایی، بر ضرورت انجام سفرها و دیدارها میان مقامات دو کشور در این زمینه تاکید کرد.

وی هدف مهم این سفرها را فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای ارتقای همکاری‌های فیمابین، تبادل تجربیات در حوزه‌های حقوقی و قضایی و همچنین امضای موافقتنامه معاضدت قضایی بین دو کشور دانست.

رئیس قوه قضاییه پاکستان نیز ضمن استقبال از تبادل هیات قضایی و حقوقی به ویژه سفر رییس قوه قضاییه کشورمان به اسلام‌آباد، بر تبادل تجربیات بین قضات دو کشور و نیز دانشکده‌های قضایی ایران و پاکستان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha