به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.
طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز دوم تا سیزدهم بهمن ماه است، روزانه یک مدیر از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.
ردیف | مدیر پاسخگو | ساعت حضور | ایام هفته | تاریخ |
۱ | مدیرکل صنعت، معدن و تجارت | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | شنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ |
۲ | مدیرکل امور مالیاتی | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | یکشنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ |
۳ | مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ |
۴ | مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ |
۵ | مدیرکل بنادر و دریانوردی | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | شنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ |
۶ | مدیر امور شعب بانک رفاه | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | یکشنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ |
۷ | مدیرکل بیمه سلامت | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | دوشنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ |
۸ | مدیرعامل شرکت آب منطقه ای | ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ | چهارشنبه | ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ |
اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.
سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد .
بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.
نظر شما