استاندار خراسان رضوی: فعالیت حضوری مراکز آموزشی یک تصمیم قطعی است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های مراکز آموزشی به شکل حضوری، یک تصمیم قطعی است.

به گزارش روز سه شنبه استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی نحوه فعالیت مراکز آموزشی استان خراسان رضوی افزود: برگزاری حضوری مراکز آموزشی از خسارت راهبردی جلوگیری می‌کند و این موضوع به عنوان یک تصمیم ملی باید دنبال شود.

وی ادامه داد:فلسفه برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری تنها به دلیل شیوع ویروس کرونا بود و اکنون با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون گسترده در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز و مجموعه‌های آموزشی باید فعالیتهای آموزشی به شکل حضوری برگزار شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: این موضوع به عنوان یک تصمیم ملی باید دنبال شود و هدف از برگزاری این جلسه هم تاکید بر این تصمیم ملی و هماهنگی‌ها بود و  وظیفه داریم این امر را منعکس کنیم.

نظری افزود:سیاست ما در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این است که از اعمال محدودیت کلی عبور کنیم از این رو همه دانشگاه‌های استان خراسان رضوی نیز برای بهتر برگزار شدن حضوری کلاس‌ها و آزمون‌های امتحانی، جلسات تخصصی ویژه پروتکل‌های بهداشتی را برگزار و میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد ارزیابی قرار دهند.

هم اکنون خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را شامل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha